keepupsalata

Σαλάτα με Παντζάρια, φέτα και ρόκα… πρέπει να τη δοκιμάσεις!

By

Ήρθε η ώρα να βάλεις τα παντζάρια στο παιχνίδι!

Όσο η θερμοκρασία ανεβαίνει η διατροφή μας γίνεται όλο και πιο ελαφριά! Οι κλασικές επιλογές είναι σίγουρα οι σαλάτες, αλλά πόσο πράσινο και ντομάτα να φας πια; Χρειαζόμαστε εναλλακτικές, νέες αλλά και νόστιμες συνταγές με υψηλή θερμιδική αξία, που να εντάσσονται στο πλαίσιο μιας ισορροπημένης διατροφής.

Για αυτό και σήμερα η σαλάτα που θα φτιάξουμε έχει παντζάρια, ρόκα, φέτα και καρύδια και την πιο απλή και εύγεστη vinaigrette που έχεις δοκιμάσει!

Διάβασε τι θα συμβεί στο σώμα σου αν τρως 100γρ παντζάρια την ημέρα 

Γιατί να φας παντζάρια

Τα παντζάρια είναι πλούσια σε υδατάνθρακες, νιτρικά άλατα, μαγνήσιο, σίδηρο, κάλιο, νάτριο, βιταμίνη C και φυτοθρεπτικά συστατικά όπως η βετανίνη και η βουλγαξανθίνη – το αντιοξειδωτικό που δίνει στα παντζάρια το βαθύ κόκκινο χρώμα τους. Επίσης, τα παντζάρια μπορούν να θωρακίσουν τον οργανισμό απέναντι σε αρκετές ασθένειες και συμβάλλουν στην αποφυγή φαρμακευτικής αγωγής.

Μερικά από τα οφέλη για τον οργανισμό σου
  • Ενίσχυση της αντοχής
  • Μείωση της αρτηριακής πίεσης
  • Μείωση της χοληστερίνης
  • Μείωση του ρίσκου καρδιαγγειακών παθήσεων
  • Αποτρέπουν την οστεοπόρωση
  • Βοηθούν στην αντιμετώπιση ηπατικών παθήσεων

 

Πάμε να δούμε πώς θα φτιάξεις μία από τις πιο νόστιμες σαλάτες!

Συστατικά:

3 βολβοί παντζαριού βρασμένοι και κομμένοι σε τετραγωνάκια

1 κούπα ρόκα

50 γρ. φέτα light ( μπορείς να την αντικαταστήσεις με φυτική, θα τη βρεις στα ψυγεία των σούπερ μάρκετ)

10 γρ. καρύδια

Vinaigrette:

χυμό από ½ πορτοκάλι ή pink grapefruit

1 κ.σ. χυμό λεμόνι

1 κ.γ. μέλι

Εκτέλεση

Βράζουμε τα παντζάρια για 40 λεπτά και μόλις είναι έτοιμα τα αφήνουμε να κρυώσουν για να τα κόψουμε σε κύβους.

Tip: Δεν πετάμε ποτέ το ζουμί τους… το πίνουμε κατά προτίμηση το πρωί με την προσθήκη -αν θέλουμε -χυμό λεμονιού ή και χυμό καρότου!

Εφόσον έχουμε πλύνει και στραγγίσει καλά τη ρόκα μας την βάζουμε στο πιάτο μας και ξεκινάμε να στήνουμε το πιάτο μας!

Ρίχνουμε τα παντζάρια, το καρύδι και την φέτα. Χτυπάμε μαζί το ελαιόλαδο, το μέλι, τον χυμό πορτοκαλιού, το ξύδι και το αλατοπίπερο και περιχύνουμε με αυτό τη σαλάτα. Και τώρα που την έχεις έτοιμη στο πιάτο σου δες και την διατροφική της αξία!

Διατροφικές πληροφορίες ανά σαλάτα

Ενέργεια: 259 kcal

Υδατάνθρακες: 27 γρ.

Πρωτεΐνη: 13.3 γρ.

Λιπαρά: 11.8 γρ.

Κορεσμένα Λιπαρά: 4.2 γρ.

Φυτικές Ίνες: 4 γρ.

 

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News