syko_keepup

Σορμπέ σύκο: Δεν έχεις ξαναφάει έτσι το σύκο!

By

Το σύκο είναι ένα από τα αγαπημένα φρούτα του Σεπτέμβρη. Όπως ήδη έχεις διαβάσει στο Σύκο: Ήρθε η ώρα να μάθεις τα πάντα για το μαγικό φρούτο του Σεπτέμβρη, το σύκο είναι το ιδανικό φρούτο για να ελέγξεις το βάρος σου και φυσικά είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, βιταμίνες Α, Β1 και Β2 και μέταλλα όπως ασβέστιο, σίδηρο, φώσφορο, μαγγάνιο, νάτριο, κάλιο κ.ά


Για αυτό και σήμερα θα σου δώσω μία συνταγή για να κάνεις το σύκο σορμπέ, ένα γλυκό που θα σου δώσει όλη τη γλύκα του αγαπημένου μας φρούτου αλλά χωρίς τις θερμίδες που συναντάμε στις γλυκές του χρήσεις, όπως το γλυκό του κουταλιού.

syko_keepup

Υλικά για 4 μερίδες

2 κούπες φρέσκα σύκα ξεφλουδισμένα (ή περίπου 10-12)

50 γρ. ζάχαρη

χυμό από ½ lime (ή λεμόνι)

150 ml ζεστό νερό

Εκτέλεση

Σε αντικολλητικό τηγάνι βάζουμε τα σύκα με τη ζάχαρη και σε μέτρια φωτιά τα αφήνουμε για περίπου 30 λεπτά μέχρι να καραμελώσουν. Μεταφέρουμε το μείγμα σύκου σε μπολ, προσθέτουμε το νερό και με τη βοήθεια ραβδομίξερ χειρός πολτοποιούμε πολύ καλά μέχρι να πάρουμε ένα ομοιογενές μείγμα. Μεταφέρουμε το μείγμα σε παγωτομηχανή όπου αφήνουμε για 45 λεπτά ή βάζουμε απευθείας στην κατάψυξη για μερικές ώρες.

Διατροφικές πληροφορίες ανά μπάλα (¼ συνταγής):

Ενέργεια: 142 kcal

Υδατάνθρακες: 36.9 γρ.

Πρωτεΐνη: 1 γρ.

Λιπαρά: 0.4 γρ.

Κορεσμένα Λιπαρά: 0 γρ.

Φυτικές Ίνες: 3.8 γρ.

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
Aδυνάτισμα ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Σύμφωνα με την ειδική στα σώματα παραλίας trainer, Autumn Calabrese, να τι πρέπει να τρως για να χάσεις λίπος!

Το χάσιμο βάρους δεν χρειάζεται να είναι περίπλοκη υπόθεση. Η ειδική στο να φτιαχνει beachbodies (κορμιά παραλίας), Autumn Calabrese,...
Διαβάστε Περισσότερα