keepup_meat

Έκοψες το κρέας; Να από πού μπορείς να πάρεις την πρωτεΐνη σου!

By

Δεν σου αρέσει το κρέας ή θέλεις απλά να το πετάξεις έξω από τη διατροφή σου. Δεν σε κατηγορώ. Το κάνω και εγώ πού και πού γιατί νιώθω πως το σιχαίνομαι. Αν παρόλα αυτά δεν σου αρέσει ούτε το tofu που είναι γεμάτο πρωτεΐνες, τότε θα πρέπει να βρεις άλλες εναλλακτικές για να τις παίρνεις.


Μην σκας. Εγώ είμαι εδώ για να σου πω από ποιες τροφές μπορείς να τις πάρεις.

Μαύρες φακές: Μόλις 1/4 φλ. τσαγιού μαύρες φακές έχει 12 γρ. πρωτεΐνης. Επίσης παίρνεις από αυτές σίδηρο και φυτικές ίνες. Έρευνες έχουν δείξει πως οι τροφές που περιέχουν φυτικές ίνες μπορούν να σε βοηθήσουν να μειώσεις τον κίνδυνο να εμφανίσεις υψηλή πίεση και διαβήτη. Για να μαγειρέψεις τις φακές θα πρέπει πρώτα να τις μουλιάσεις σε νερό για 20 λεπτά. Βάλ’τις σε σαλάτες ή και σε σούπες. Ανακάτεψέ τις με λαχανικά, βότανα και ένα dressing λεμονιού και έχεις έτοιμο το τέλειο γεύμα.

chaloumi

Χαλούμι:  Το χαλούμι δεν έχει μόνο υπέροχη γεύση αλλά και 7 γρ.  πρωτεΐνης στην κάθε μερίδα του. Σε αντίθεση με άλλα τυριά το χαλούμι μπορεί να ψηθεί στο γκριλ ή και να τηγανιστεί χωρίς να λιώσει. Το εξωτερικό του θα γίνει τραγανό και το εσωτερικό του θα διατηρήσει τα ζουμιά του. Πέρνα ένα κομμάτι χαλούμι από το τηγάνι για 2 λεπτά από την κάθε μεριά και σέρβιρέ το με μέλι. Επίσης μπορείς να το ρίξεις σε σαλάτες ή να το βάλεις και σε σάντουιτς για το γραφείο.

Ρεβύθια: Αν θέλεις να βγάλεις από τη διατροφή σου τα πατατάκια μπορείς να τα αντικαταστήσεις με ένα σακουλάκι τραγανά ρεβύθια.  Αυτό το σνακ θα σου δώσει περίπου 6 γρ. πρωτεΐνης  και φυτικές ίνες. Ψήσ’τα στο φούρνο με λίγο κύμινο, πιπέρι και αλάτι και ετοιμάσου να πάθεις την έκπληξη της ζωής σου.

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
Style Style Tips

Καλοκαιρινές διακοπές: 4+1 στυλιστικές συμβουλές για να τις απολαύσεις στο max

Όλες πάνω-κάτω γνωρίζουμε το ανάμεικτο συναίσθημα των 3 Α: της αμηχανίας, της αναποφασιστικότητας και της ανυπομονησίας που έρχεται την...
Διαβάστε Περισσότερα