Ένα χαμηλό σε υδατάνθρακες βραδινό που θα σε βοηθήσει να παραμείνεις εντός προγράμματος!

By

Όταν προσπαθείς να χάσεις βάρος το να ακολουθήσεις μια διατροφή χαμηλή σε υδατάνθρακες είναι ο πιο εύκολος δρόμος που μπορείς να πάρεις.

Πολύ γρήγορα, πριν καν το καταλάβεις θα έχεις καταφέρει να πέσεις πολύ στη ζυγαριά σου. Για να πετύχεις, όμως, κάτι τέτοιο θέλει υπομονή και προσήλωση στον στόχο σου.

Δες παρακάτω μια συνταγή που θα σε βοηθήσει σε αυτό ακριβώς.

Τα υλικά που θα χρειαστείς για να την φτιάξεις είναι:

  • 4-5 φλ. κουνουπίδι σε μορφή ρυζιού (χτυπημένο στο μπλέντερ)
  • 1/2 κ.γ. μπαχαρικά της επιλογή σου
  • 1 μέτριο κολοκύθι κομμένο σε λωρίδες
  • 4-5 αυγά και 1/2 φλ. ασπράδι αυγών
  • 2/3-3/4 φλ. καυτερή σως
  • 220 γρ. τυρί τσένταρ τριμμένο
  • αλάτι και μαύρο πιπέρι
  • 1/4 φλ. ψιλοκομμένο κόλιαντρο

Ξεκίνα προθερμαίνοντας τον φούρνο στους 200 βαθμούς. Άπλωσε ελαιόλαδο σε ένα πυρέξ.

Ρίξε σε ένα μπολ το κουνουπίδι και πρόσθεσε τα μπαχαρικά. Ανακάτεψε και άπλωσε το κουνουπίδι στο ταψάκι σου.

Άπλωσε από πάνω τις λωρίδες κολοκυθιού.

Χτύπα σε ένα μπολ τα αυγά και τα ασπράδια αυγών, την καυτερή σως. Ρίξε πάνω από τα κολοκύθια.

Άπλωσε από πάνω το τυρί. Ψήσε για 25-30 λεπτά στους 180 βαθμούς.

Πασπάλισε με αλάτι, πιπέρι, καυτερή σως και κόλιαντρο πριν σερβίρεις.

You may also like

Follow @keepupgr


This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.

Hot News

ΔΙΑΤΡΟΦΗ Σωστή διατροφή

Το Μενου της εβδομάδας (25/11-1/12): Τι να φας για βραδινό από Δευτέρα έως Κυριακή!

Για να μην αγχώνεσαι για το τι θα μαγειρέψεις κάθε μέρα, σου έχω παρακάτω ένα υγιεινο, θρεπτικο μενού για...
Διαβάστε Περισσότερα