Ένα χαμηλό σε υδατάνθρακες βραδινό που θα σε βοηθήσει να παραμείνεις εντός προγράμματος!

By

Όταν προσπαθείς να χάσεις βάρος το να ακολουθήσεις μια διατροφή χαμηλή σε υδατάνθρακες είναι ο πιο εύκολος δρόμος που μπορείς να πάρεις.

Πολύ γρήγορα, πριν καν το καταλάβεις θα έχεις καταφέρει να πέσεις πολύ στη ζυγαριά σου. Για να πετύχεις, όμως, κάτι τέτοιο θέλει υπομονή και προσήλωση στον στόχο σου.

Δες παρακάτω μια συνταγή που θα σε βοηθήσει σε αυτό ακριβώς.

Τα υλικά που θα χρειαστείς για να την φτιάξεις είναι:

  • 4-5 φλ. κουνουπίδι σε μορφή ρυζιού (χτυπημένο στο μπλέντερ)
  • 1/2 κ.γ. μπαχαρικά της επιλογή σου
  • 1 μέτριο κολοκύθι κομμένο σε λωρίδες
  • 4-5 αυγά και 1/2 φλ. ασπράδι αυγών
  • 2/3-3/4 φλ. καυτερή σως
  • 220 γρ. τυρί τσένταρ τριμμένο
  • αλάτι και μαύρο πιπέρι
  • 1/4 φλ. ψιλοκομμένο κόλιαντρο

Ξεκίνα προθερμαίνοντας τον φούρνο στους 200 βαθμούς. Άπλωσε ελαιόλαδο σε ένα πυρέξ.

Ρίξε σε ένα μπολ το κουνουπίδι και πρόσθεσε τα μπαχαρικά. Ανακάτεψε και άπλωσε το κουνουπίδι στο ταψάκι σου.

Άπλωσε από πάνω τις λωρίδες κολοκυθιού.

Χτύπα σε ένα μπολ τα αυγά και τα ασπράδια αυγών, την καυτερή σως. Ρίξε πάνω από τα κολοκύθια.

Άπλωσε από πάνω το τυρί. Ψήσε για 25-30 λεπτά στους 180 βαθμούς.

Πασπάλισε με αλάτι, πιπέρι, καυτερή σως και κόλιαντρο πριν σερβίρεις.

You may also like

Follow @keepupgr

This error message is only visible to WordPress admins

Error: The account for needs to be reconnected.
Due to recent Instagram platform changes this Instagram account needs to be reconnected in order to continue updating. Reconnect on plugin Settings page

Hot News

post-image
Style Style Tips

Τα πιο ωραία beach looks: Δες πού θα βρεις υπέροχα ρούχα και αξεσουάρ παραλίας για να αποκτήσεις φανταστικό στιλ αυτό το καλοκαίρι

Θυμάμαι πριν από πολλά χρόνια όταν πήγαινα στην παραλία έβλεπα γυναίκες που φορούσαν πιο απλά ρούχα στη θάλασσα και...
Διαβάστε Περισσότερα