Ένα λεπτό αρκεί για να διορθώσεις 3 λάθη στη διατροφή σου!

By

Αισθάνεσαι τύψεις, ενοχές ή δυσφορία μετά από την κατανάλωση ποπ κορν ή μίας μεγάλης πάστας;  Μάθε τι πρέπει να κάνεις για να νιώσεις καλύτερα!


1. Νιώθεις πρήξιμο στο στομάχι και στα άκρα

Τι λάθος έκανες: Έφαγες πολύ αλάτι
Αντιμετώπισε το με: Κάλιο. Θα το βρεις στις μπανάνες, στις πατάτες, στο χυμό πορτοκάλι και τις ντομάτες. Το κάλιο γαντζώνεται στο νάτριο και βοηθά να αποβληθεί στα ούρα. Αυτό μειώνει το φούσκωμα.

2. Νιώθεις αδιαθεσία και δυσφορία

Τι λάθος έκανες: Κατανάλωσες πολλή ζάχαρη (σοκολάτα, μπισκότα, κλπ)
Αντιμετώπισε το με: Πρωτεΐνη με φυτικές ίνες. Δοκίμασε να φας ένα γιαούρτι 2% με σταφίδες, ανάλατα αμύγδαλα και φρούτο ή λίγο τυρί με ψωμί ολικής αλέσεως. Η ζάχαρη ανεβάζει τα επίπεδα σακχάρου στα ύψη ενώ η πρωτεΐνη και οι φυτικές ίνες βοηθούν στο να απελευθερώνεται πιο αργά η γλυκόζη στο αίμα. Έτσι ο συνδυασμός αυτός μπορεί να μειώσει ικανοποιητικά τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα.

3. Νιώθεις τρέμουλο/υπερένταση

Τι λάθος έκανες: Κατανάλωσες μεγάλη ποσότητα καφεΐνης
Αντιμετώπισε το με: Ένα σνακ με πολλούς υδατάνθρακες πριν πέσεις για ύπνο. Φάε ένα μπολ δημητριακά με γάλα ή ψωμί με μέλι. Περιέχουν τρυπτοφάνη, ένα αμινοξύ που βοηθά στην παραγωγή σεροτονίνης. Η σεροτονίνη είναι ο νευροδιαβιβαστής που μπορεί να σε ηρεμήσει.

You may also like

Follow @keepupgr

This error message is only visible to WordPress admins

Error: The account for needs to be reconnected.
Due to recent Instagram platform changes this Instagram account needs to be reconnected in order to continue updating. Reconnect on plugin Settings page

Hot News