Έτσι θα χάσεις βάρος και θα κάψεις λίπος σε 7 μέρες χωρίς άσκηση!

By

Σίγουρα η άσκηση δεν βοηθάει μόνο στο χάσιμο βάρους, στο κάψιμο λίπους και στην τόνωση του σώματός σου. Βοηθάει και στην καλή ψυχολογία σου και στην ενέργειά σου.

Αν όμως, δεν είσαι άνθρωπος της γυμναστική ή δεν είσαι σε φάση αυτή τη στιγμή να ασχοληθείς με την άσκηση, δες πώς μπορείς μόνο κάνοντας τη σωστή διατροφή να χάσεις βάρος και να κάψεις λίπος!

Πριν το πρωινό: Πριν καν φας το πρωινό σου σου προτείνω να στύψεις ένα λεμόνι μέσα σε ένα ποτήρι με κρύο νερό βρύσης. Πιες το νερό με άδειο στομάχι για να αποτοξινώσεις το σώμα σου από τις τοξίνες και να δώσεις μια δυνατή ώθηση στον μεταβολισμό σου.

Πρωινό: H καλύτερη ώρα μέσα στην ημέρα για να φας φρούτα είναι το πρωί. Φάε δύο πορτοκάλια ή δύο μήλα ή ένα μεγάλο γκρέιπφρουτ ή δυο αχλάδια. Πρόσθεσε στο πρωινό σου και μια χούφτα αμύγδαλα, καρύδια ή ό,τι άλλο θέλεις από ξηρούς καρπούς.

Μεσημεριανό: Για το μεσημέρι προτίμησε μια μερίδα (γύρω στα 150 γρ.) κρέας ή ψάρι ψητό ή στον ατμό. Μην φας ψωμί ή οποιοδήποτε άλλο είδος υδατάνθρακα. Απέφυγε τα κρεμώδη dressing στις σαλάτες σου και συνόδευσε το κρέας ή το ψάρι σου με μια σαλάτα στην οποία θα προσθέσεις λάδι, ξίδι, λεμόνι και αλάτι.

Βραδινό: Το βραδινό είναι το τελευταίο γεύμα της ημέρας. Καλό είναι να το καταναλώσεις πριν τις 6 το απόγευμα. Φάε δύο βραστά αυγά, μια σαλάτα στην οποία θα βάλεις και 1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο.

Μετά το βραδινό: Αφού τελειώσεις το βραδινό φτιάξε ένα λίτρο πράσινο τσάι. Σε ένα λίτρο νερό βάλε 4 φακελάκια πράσιο τσάι και πιες το μέχρι να πας για ύπνο. Μην το πιεις όλο πριν πάς για ύπνο. Απλά φρόντισε να το πιείς από τις 6 το απόγευμα που θα φας το τελευταίο σου γεύμα μέχρι να πας για ύπνο.

You may also like

Follow @keepupgr


This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.

Hot News

post-image
Aδυνάτισμα ΔΙΑΤΡΟΦΗ

“Κάνω διατροφή” και έχω επιθυμία για γλυκό! Πώς το λύνω;

Είναι το συναίσθημα που δημιουργείται σχεδόν αυτόματα αργά το βράδυ και μάλιστα σε περίεργες ώρες, που ξαφνικά έχετε μία...
Διαβάστε Περισσότερα
ΔΙΑΤΡΟΦΗ Σωστή διατροφή

Το Μενου της εβδομάδας (25/11-1/12): Τι να φας για βραδινό από Δευτέρα έως Κυριακή!

Για να μην αγχώνεσαι για το τι θα μαγειρέψεις κάθε μέρα, σου έχω παρακάτω ένα υγιεινο, θρεπτικο μενού για...
Διαβάστε Περισσότερα