Έτσι θα πάρεις την απαραίτητη πρωτεΐνη χωρίς να φας κρέας

By

Η πρωτεΐνη είναι απαραίτητη για μία ισορροπημένη διατροφή… Αλλά δεν γίνεται να τρώμε καθημερινά κρέας. Για αυτό το keepup.gr σου παρουσιάζει τροφές με πρωτεΐνη για το πιάτο σου για ένα ισορροπημένο μενού.

Πιο συγκεκριμένα:

– Τέμπε

Είναι προϊόν σόγιας και περιέχει 30 γραμμάρια ανά φλιτζάνι.

– Φακές

Περιέχουν 10 γραμμάρια ανά φλιτζάνι.

– Φιστικοβούτυρο

Περιέχει 7 γραμμάρια ανά 2 κουταλιές της σούπας.

– Αμύγδαλα

Περιέχουν 6 γραμμάρια ανά 30 γραμμάρια.

– Σπανάκι

Περιέχει 7 γραμμάρια ανά φλιτζάνι.

– Ρεβύθια

Περιέχουν 13 γραμμάρια ανά 100 γραμμάρια.

– Τόφου

Περιέχει 20 γραμμάρια ανά 100 γραμμάρια.

You may also like

Follow @keepupgr


This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.

Hot News

post-image
ΔΙΑΤΡΟΦΗ Σωστή διατροφή

Megxit, ξε-Megxit, η Μέγκαν λατρεύει το φαγητό και το ποτό και δεν το κρύβει!

Τον γύρο του κόσμου έχει κάνει η είδηση, ότι το πριγκιπικό ζευγάρι Μέγκαν-Χάρι αποφάσισαν να αποσυρθούν από τα βασιλικά...
Διαβάστε Περισσότερα