dinner_diet

Έξοδος για φαγητό: το… δράμα της δίαιτας

By

Παρασκευή απόγευμα και πέφτουν τα πρώτα μηνύματα από την παρέα για το βράδυ. Ποτό; Φαγητό; Ταβερνάκι; Sushi; Ιταλικό; Μήπως να πάμε σινεμά; Ή καλύτερα μπουζούκια;

Αυτό το «μαρτύριο» κάθε εβδομάδα, πάνω που έχεις πάρει απόφαση να προσέξεις λίγο παραπάνω τη διατροφή σου, γράφτηκες και γυμναστήριο για να γίνεις και fit και να ξελαμπικάρεις από την πίεση της καθημερινότητας, πίνεις και τα νερά σου και μαζεύεσαι από τις λιγούρες για σοκολάτα και τελικά, τι γίνεται; Έρχεται το ΣΚ και θέλει η παρέα να βγει για φαγητό ή ποτό. Και τι να κάνεις; Να μην πας γιατί κάνεις δίαιτα ή να πας και να χαλάσεις τη δίαιτα;

Δίαιτα και ξερό ψωμί

Ας τα πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Η «δίαιτα» σαν λέξη, στην εποχή μας, έχει αρνητική χροιά. Οι περισσότεροι τη θεωρούν συνώνυμο της στέρησης, στρατιωτική πειθαρχία, άνοστο φαγητό και γενικά μια κακουχία που μας βρήκε τώρα δα, ας είχα μάθει να μην ανοίγω το στόμα μου να καταπίνω κιλά και στενοχώριες μαζί. Αυτό που μας ενδιαφέρει, στην πραγματικότητα, είναι αυτή η διατροφή που είναι η κατάλληλη για τον κάθε έναν από εμάς για να έχουμε υγεία, ευεξία, καλή διάθεση και μακροζωία.

diet_dinner

Δυστυχώς, ένα από τα πιο βασικά εμπόδια που συναντούν όσοι προσπαθούν να κάνουν αυτή την αλλαγή στον τρόπο ζωής τους, ακόμα κι αν γίνεται με ισορροπημένο τρόπο και με συνοδοιπόρο έναν σοβαρό επιστήμονα υγείας, είναι οι πειρασμοί. Η έξοδος για φαγητό ή τα καλέσματα σε σπίτια ή η παρέα γενικότερα, είναι ένας από τους πιο βασικούς. Δες το αλλιώς! Σκέψου πόσο ωραία αισθάνεσαι που είσαι μαζί με αγαπημένους φίλους ή την οικογένεια, όταν είσαι χαλαρός και άνετος με εσένα. Αυτό θέλουμε να κάνουμε και πάλι, όμως θα πάμε από την αντίστροφη οδό.

Κάνε το σαν να έχεις πετύχει ήδη τον στόχο σου!

Ξέρεις ότι θα βγεις το βράδυ; Τέλεια! Μπορείς να φας ένα ελαφρύ μεσημεριανό γεύμα. Επίσης, στην έξοδο, μπορείς να αποφύγεις το ψωμί (αυτές οι βούτες μας έχουν φάει, κυριολεκτικά!), να απολαύσεις το μεγαλύτερο μέρος της σαλάτας σου μέχρι να έρθει το κυρίως και μπορείς να επιλέξεις ψητό κρέας ή ψάρι ή ακόμα και όσπρια ή λαχανικά, αν είσαι χορτοφάγος. Θέλεις να πιεις και λίγο κρασί ή μπύρα; Βεβαίως, μερικά ποτηράκια δεν θα βλάψουν (το αντίθετο, μάλιστα), ειδικά αν μέσα στην εβδομάδα έχεις προσέξει την ποσότητα του αλκοόλ. Ε, εδώ που φτάσαμε, φάε και 2 κουταλιές από το γλυκό.

Η επόμενη ημέρα

Και αν αισθάνεσαι ότι ξέφυγες και λίγο, έχουμε και τις λύσεις για την επόμενη ημέρα. Γίνε λίγο πιο δραστήριος, φάε κάτι πιο ελαφρύ, πιες και λίγο περισσότερο νεράκι και, το κυριότερο, νιώσε υπέροχα με τον εαυτό σου που απόλαυσες άλλη μια βραδιά με φίλους και φαγητό!

You may also like

Follow @keepupgr


This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.

Hot News

post-image
Aδυνάτισμα ΔΙΑΤΡΟΦΗ

“Κάνω διατροφή” και έχω επιθυμία για γλυκό! Πώς το λύνω;

Είναι το συναίσθημα που δημιουργείται σχεδόν αυτόματα αργά το βράδυ και μάλιστα σε περίεργες ώρες, που ξαφνικά έχετε μία...
Διαβάστε Περισσότερα
ΔΙΑΤΡΟΦΗ Σωστή διατροφή

Το Μενου της εβδομάδας (25/11-1/12): Τι να φας για βραδινό από Δευτέρα έως Κυριακή!

Για να μην αγχώνεσαι για το τι θα μαγειρέψεις κάθε μέρα, σου έχω παρακάτω ένα υγιεινο, θρεπτικο μενού για...
Διαβάστε Περισσότερα