Φρούτα και λαχανικά: Να τα τρώω ωμά ή μαγειρεμένα;

By

Ας ξεκινήσουμε!

1. Σου προτείνω ΩΜΑ γιατί κατά το μαγείρεμα τα φρούτα και τα λαχανικά χάνουν βιταμίνες και ιχνοστοιχεία. Όσο περισσότερο επεξεργάζεσαι τα φρούτα και τα λαχανικά, τόσο μεγαλύτερη είναι η απώλεια.

Για παράδειγμα, το βράσιμο των λαχανικών μπορεί να προκαλέσει απώλεια έως και του 40% των πολύτιμων συστατικών τους.

2. Όταν αυτό είναι αδύνατον προτίμησε να τα επεξεργάζεσαι για σύντομο χρονικό διάστημα, όπως στον ΑΤΜΟ.

3. Από την άλλη, πρέπει να σου πω ότι κατά το μαγείρεμα τα φρούτα και τα λαχανικά συρρικνώνονται, δίνοντάς μας τη δυνατότητα να καταναλώνουμε θρεπτικά συστατικά και αντιοξειδωτικά όπως το λυκοπένιο (συστατικό της τομάτας), τη λουτείνη και το β-καροτένιο σε μεγαλύτερες ποσότητες.

Στη διατροφή μας, τη μεσογειακή, όπου τα λαχανικά αποτελούν συστατικό σε μεγάλες ποσότητες, η απώλεια των θρεπτικών τους συστατικών από την επεξεργασία τους, αντισταθμίζεται από την ποσότητα.

Άλλωστε, εκτός από τα λαχανικά κυριαρχεί και η κατανάλωση φρέσκων φρούτων ανάμεσα σε άλλα, όπως το ελαιόλαδο, τα όσπρια και το ψάρι, που σου δίνει τη δυνατότητα να αναπληρώσεις την απώλεια συστατικών, όπως τη βιταμίνη C, που χάνονται κατά το μαγείρεμά τους.

Έχουμε τη διατροφή-πρότυπο που συστήνουν όλοι οι διεθνείς οργανισμοί! Εμείς απλά να μην ξεχνάμε να καταναλώνουμε καθημερινά τη σαλατούλα και το φρουτάκι εποχής!

Τις πληροφορίες που σου έδωσα τις επιβεβαίωσε επιστημονικά ο Μάριος Γεωργακόπουλος, Διαιτολόγος – Διατροφολόγος

You may also like

Follow @keepupgr


This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.

Hot News

post-image
Aδυνάτισμα ΔΙΑΤΡΟΦΗ

“Κάνω διατροφή” και έχω επιθυμία για γλυκό! Πώς το λύνω;

Είναι το συναίσθημα που δημιουργείται σχεδόν αυτόματα αργά το βράδυ και μάλιστα σε περίεργες ώρες, που ξαφνικά έχετε μία...
Διαβάστε Περισσότερα
ΔΙΑΤΡΟΦΗ Σωστή διατροφή

Το Μενου της εβδομάδας (25/11-1/12): Τι να φας για βραδινό από Δευτέρα έως Κυριακή!

Για να μην αγχώνεσαι για το τι θα μαγειρέψεις κάθε μέρα, σου έχω παρακάτω ένα υγιεινο, θρεπτικο μενού για...
Διαβάστε Περισσότερα