Φτιάξε την πιο υγιεινή μαγιονέζα και απόλαυσέ την όλο το καλοκαίρι!

By

Είναι ωραίο η αλήθεια είναι να βάζεις στις σαλάτες και στα σάντουιτς που φτιάχνεις λίγη μαγιονέζα γιατί αυτή είναι που δίνει αυτή την έξτρα γεύση σε κάθε “πεζό” φαγητό.

Από την άλλη προσωπικά αποφεύγω να βάζω μαγιονέζα οπουδήποτε μιας και δεν αγαπώ αυτήν την υπερβολική λιπαρότητα που προσθέτει στο φαγητό μου. Θα ήθελα κάτι λίγο πιο λιπαρό και λίγο πιο υγιεινό. Και το βρήκα. Ψάχνοντας για υγιεινές εκδοχές της μαγιονέζας βρήκα την παρακάτω συνταγή που θα σε βοηθήσει να φτιάξεις το τέλειο υποκατάστατο που σίγουρα δεν στερείται γεύσης αλλά στερείται θερμίδων και λιπαρών.

Τα υλικά που θα χρειαστείς είναι:

  • 2 κρόκους αυγών
  • 1 κ.γ. μουστάρδα
  • 2 κ.γ. φρέσκο χυμό λεμονιού
  • 1/2 φλ. ελαιόλαδο
  • 3/4 φλ. λάδι καρύδας λιωμένο
  • λίγο αλάτι και λίγο πιπέρι

Ξεκίνα χτυπώντας στο μπλέντερ τους κρόκους, την μουστάρδα, το 1 κ.γ. χυμό λεμονιού.

Χτύπα προσθέτοντας σιγά-σιγά το ελαιόλαδο.

Μόλις ενσωματωθεί το λάδι πρόσθεσε και τον υπόλοιπο χυμό λεμονιού.

Ρίξε αλάτι και πιπέρι.

Βάλε την μαγιονέζα σου σε ένα βαζάκι και αποθήκευσε στο ψυγείο.

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News