Γρανίτα ροδάκινο light | Χωρίς ζάχαρη, μόνο 51 θερμίδες

By

Δεν υπήρχε καλοκαίρι στο χωριό που να μην το περνάω με μια γρανίτα στο χέρι. Δεν τις έφτιαχνα μόνη μου τότε αλλά όταν διαπίστωσα -κάπου κατά τη διάρκεια των φοιτητικών μου χρόνων- ότι μπορούσα να την φτιάξω και μόνη μου, το έκανα.

Από τότε και μετά δεν έφαγα ξανά γρανίτα αγοραστή (true story). Αγαπώ τις σπιτικές γρανιτούλες μου, που περιέχουν υλικά που γνωρίζω πώς να προφέρω και μπορώ να φτιάχνω εύκολα και γρήγορα ακόμα και κάθε εβδομάδα.

Αν λατρεύεις τα παγωτά τότε πρέπει οπωσδήποτε να φτιάξεις και το παγωτό βανίλια χωρίς ζάχαρη καθώς και το παγωτό φράουλα αλλά και μπανάνα χωρίς ζάχαρη.

Η γρανίτα ροδάκινο είναι από τις αγαπημένες μου και τώρα που διανύουμε και την εποχή που τα ροδάκινα είναι στα πάνω τους δεν έχω κανένα λόγο να μην την φτιάχνω όσο πιο συχνά γίνεται.

Σου έχω παρακάτω δύο συνταγούλες για να φτιάξεις όποια σου ταιριάζει περισσότερο ή και τις δύο.

Γρανίτα ροδάκινο και φράουλα (60 θερμίδες η μία)

Υλικά για 6 γρανίτες:

  • 2 ώριμα ροδάκινα
  • 1 φλ. φράουλες
  • 2 κ.σ. μέλι
  • 1/2 φλ. γάλα της επιλογής σου

Βρες την εκτέλεση της συνταγής και άλλη μία συνταγή στο dearlife.gr.

You may also like

Follow @keepupgr

This error message is only visible to WordPress admins

Error: The account for needs to be reconnected.
Due to recent Instagram platform changes this Instagram account needs to be reconnected in order to continue updating. Reconnect on plugin Settings page

Hot News

post-image
News & Trends ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Stir-frying | Όλα τα οφέλη της ασιατικής τεχνικής μαγειρέματος που θα αγαπήσεις!

Πρόκειται για τον παραδοσιακό τρόπο μαγειρέματος στις Ασιατικές χώρες. Το stir-frying είναι μια τεχνική μαγειρέματος που γίνεται στο γνωστό...
Διαβάστε Περισσότερα