Η δίαιτα που κάνει η Σταματίνα Τσιμτσιλή αυτή την περίοδο για να φτάσει τα 59 κιλά!

By

Με ύψος 1.72 τα 59 κιλά μπορούν να χαρίσουν σε μια γυναίκα τις τέλειες αναλογίες.

Η Σταματίνα Τσιμτσιλή είναι από τις γυναίκες που παίρνουν εύκολα βάρος και προσπαθούν να προσέχουν τη διατροφή τους για να μην παχαίνουν.

Αυτό το διάστημα η παρουσιάστρια έχει ξεκινήσει μια διατροφή για να είναι πανέτοιμη για πιο ελαφριά ρούχα και το καλοκαίρι που σιγά-σιγά έρχεται.

Δες τι τρώει σε καθημερινή βάση, όπως η ίδια αναφέρει στο blog της.

Πρωινό: 1 καφές μέτριος με γάλα και ένα τοστ με γαλοπούλα και τυρί

Μεσημεριανό: κοτόπουλο ή μπιφτέκι ή ψάρι (κυρίως τσιπούρα ή σολωμό) με πράσινη σαλάτα με ρόκα και μαρούλι

Βραδινό: κοτόπουλο ή μπιφτέκι ή ψάρι με σαλάτα ή κάποιο λαδερό όπως μπάμιες ή φασολάκια με κοτόπουλο

Σνακ: 1 φρούτο ή μια μπάρα δημητριακών

Γενικά αποφεύγει το ψωμί, τα τηγανιτά, τα αναψυκτικά, το αλκοόλ και πίνει πάρα πολύ νερό.

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
FITNESS Κάψε θερμίδες

“Ήμουν εθισμένη με το τρέξιμο! Μέχρι που ξεκίνησα τα βάρη και άλλαξε το σώμα μου…”

Μια αληθινή ιστορία που θα σε εμπνεύσει! “Ξεκίνησα να γυμνάζομαι κάνοντας γιόγκα και τρέχοντας αλλά πολύ γρήγορα εθίστηκα στις...
Διαβάστε Περισσότερα
post-image
FITNESS Κάψε θερμίδες

Η πιο δημοφιλής fitness Instagramer στον κόσμο, Kayla Itsines, σου δείχνει εύκολες ασκήσεις για την εγκυμοσύνη σου!

Αν είσαι έγκυος και θέλεις να κάνεις κάτι για να συνεχίσεις να έχεις ενέργεια, όμορφη διάθεση και όμορφο, γυμνασμένο...
Διαβάστε Περισσότερα