Η δίαιτα που κάνει η Σταματίνα Τσιμτσιλή αυτή την περίοδο για να φτάσει τα 59 κιλά!

By

Με ύψος 1.72 τα 59 κιλά μπορούν να χαρίσουν σε μια γυναίκα τις τέλειες αναλογίες.

Η Σταματίνα Τσιμτσιλή είναι από τις γυναίκες που παίρνουν εύκολα βάρος και προσπαθούν να προσέχουν τη διατροφή τους για να μην παχαίνουν.

Αυτό το διάστημα η παρουσιάστρια έχει ξεκινήσει μια διατροφή για να είναι πανέτοιμη για πιο ελαφριά ρούχα και το καλοκαίρι που σιγά-σιγά έρχεται.

Δες τι τρώει σε καθημερινή βάση, όπως η ίδια αναφέρει στο blog της.

Πρωινό: 1 καφές μέτριος με γάλα και ένα τοστ με γαλοπούλα και τυρί

Μεσημεριανό: κοτόπουλο ή μπιφτέκι ή ψάρι (κυρίως τσιπούρα ή σολωμό) με πράσινη σαλάτα με ρόκα και μαρούλι

Βραδινό: κοτόπουλο ή μπιφτέκι ή ψάρι με σαλάτα ή κάποιο λαδερό όπως μπάμιες ή φασολάκια με κοτόπουλο

Σνακ: 1 φρούτο ή μια μπάρα δημητριακών

Γενικά αποφεύγει το ψωμί, τα τηγανιτά, τα αναψυκτικά, το αλκοόλ και πίνει πάρα πολύ νερό.

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
ΔΙΑΤΡΟΦΗ Σωστή διατροφή

Οι διατροφολόγοι λένε πως αυτό το φρούτο έχει πιο πολύ ζάχαρη και από μια Μars!

Δεν είναι όλα τα φρούτα γεμάτα ζάχαρη. Υπάρχουν, όμως, μερικά -δεν σας πάει ο νους- που αποτελούν διατροφικές βόμβες....
Διαβάστε Περισσότερα