Η διάσημη ηθοποιός Vanessa Hudgens κάνει αυτή τη διατροφή και νιώθει πολύ πιο υγιής!

By

Αυτό που είναι ακόμα πιο ενδιαφέρον είναι πως δεν κάνει τη συγκεκριμένη διατροφή για να χάσει βάρος! Απλά για να νιώθει πιο υγιής…

Ένα μήνα πριν τη συγκεκριμένη φωτογράφιση που έκανε η ηθοποιός Vanessa Hudgens για το περιοδικό Women’s Health, ξεκίνησε το intermittently fasting. Ο στόχος της δεν ήταν να χάσει βάρος αλλά να αισθάνεται πολύ πιο υγιής.

Η ίδια εξηγεί πως ξεκίνησε όλο αυτό. “Κάποια στιγμή παρατήρησα πως μια φίλη μου έδειχνε απίστευτα υγιής και λαμπερή λόγω της διατροφής της και παραξενεύτηκα πολύ”.

Και έτσι ξεκίνησε το intermittently fasting όπου τρως όλα σου τα γεύματα μέσα σε ένα 8ωρο μέσα στην ημέρα και μετά δεν τρως τίποτα άλλο μέχρι το επόμενο πρωί. Έτσι κατάφερε να χάσει χωρίς να το επιδιώξει 5 ολόκληρα κιλά.

“Αν φτάσω στο σημείο να μην είμαι ευχαριστημένη με το σώμα μου θα κάνω κάτι με αυτό. Πάντα μπορείς να κάνεις κάτι. Κάποιες φορές θα πάρει λίγο παραπάνω από όσο θα ήθελες και κάποιες άλλες φορές θα είναι πιο μεγάλη η προσπάθεια. Αλλά αν πραγματικά έχεις έναν στόχο τότε μπορείς να τον πετύχεις. Απλά πρέπει να βρεις τον τρόπο για να τον πετύχεις”.

Μερικά χρόνια πριν η Vanessa ήθελε να αλλάξει τον τρόπο που σκεφτόταν. “Επειδή είμαι μικροσκοπική πάντα ένιωθα ότι οι γυναίκες που ήταν ψηλότερες ήταν πιο έξυπνες και πιο δυναμικές”, λέει η ίδια. Κάποια στιγμή, όμως, άρχισα να συνειδητοποιώ ότι μπορείς να καταφέρεις πολλά και χωρίς ύψος, με τα επιτεύγματά σου, τον τρόπο που βλέπεις τα πράγματα και τις απόψεις σου”.

Η γυμναστική τη βοήθησε πολύ σε αυτό. Άρχισε να κάνει συστηματικά spinning (ποδήλατο σε εσωτερικό χώρο) το οποίο βοήθησε πολύ στην αύξηση της αυτοπεποίθησής της. Η Vanessa γυμνάζεται 6 φορές την εβδομάδα κάνοντας spinning, pilates, μπαλέτο και περπάτημα με τις φίλες της.

“Ήμουν το κορίτσι που έτρωγε μπέικον για πρωινό κάθε πρωί”, λέει η ίδια αλλά αν κοιτάξεις τώρα το ψυγείο της θα δεις πως έχει αλλάξει τρόπο ζωής εντελώς.

Σε αυτό θα βρεις πολύ ρόκα την οποία τρώει κάθε μέρα, τυρί από κάσιους, γάλα αμυγδάλου, βρώμη, αυγά, αβοκάντο και σταφύλια.

“Μου αρέσει να βρίσκω πράγματα που κάνουν καλό και έχουν και τέλεια γεύση.”, λέει.

Ένα αντιοξειδωτικό smoothie με μούρα, μπανάνα και λάδι καρύδας είναι το αγαπημένο της smoothie. Επίσης προσπαθεί να τρώει αρκετά καλά λιπαρά, πρωτεϊνες και τροφές που της δίνουν ενέργεια όσο περισσότερο μπορεί.

Μέσα σε μια τυπική μέρα τρώει για πρωινό μπέικον με αυγά και μισό αβοκάντο, για μεσημεριανό μια σαλάτα με κοτόπουλο και μισό αβοκάντο και για βραδινό ψητό σολωμό ή μπριζόλα με λαχανικά.

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
LIVE WELL Travel

Ταξίδι φαγητού στη Ρώμη: Όλα τα παραδοσιακά φαγητά που πρέπει να δοκιμάσετε και πού θα τα φάτε!

Πάμε μαζί ένα όμορφο, λαχταριστό ταξίδι φαγητού στη Ρώμη! Για δύο πράγματα πάει κανείς στη Ρώμη… για τα αξιοθέατα...
Διαβάστε Περισσότερα