Η καλύτερη συμβουλή για όσους έχουν γκουγκλάρει “Πώς να εξαφανίσω το φούσκωμα σε 24 ώρες”!

By

Αν είσαι από αυτούς που έχουν συχνά φουσκώματα τότε θα έχεις ψάξει και αρκετές φορές στο google πώς μπορείς να τα εξαφανίσεις γρήγορα και εύκολα.

Η διατροφολόγος, Kimberly Snyder, λέει πως το φούσκωμα συνήθως προκαλείται είτε από ορμόνες, είτε από δυσπεψία είτε από κατακράτηση υγρών.

Δες τι μπορείς να κάνεις για να μειώσεις το φούσκωμα ή και να το εξαφανίσεις κάνοντας μερικές μικρές αλλά ουσιαστικές αλλαγές στην καθημερινότητά σου.

Απέφευγε να τρως για τουλάχιστον δύο ώρες πριν πας για ύπνο Το πολύ βραδινό φαγητό δεν κάνει μόνο κακό στη σιλουέτα σου αλλά μπορεί να προκαλέσει και φούσκωμα. Αφήνοντας το πεπτικό σου σύστημα να ξεκουραστεί για 10-12 ώρες κάθε βράδυ ενεργοποιείς τον μεταβολισμό σου και γλιτώνεις και το ανεπιθύμητο φούσκωμα.

Αντικατέστησε τα παγωμένα ροφήματα με ζεστά Είναι τεράστιο λάθος να πίνεις κρύα ροφήματα κατά τη διάρκεια του φαγητού. Πίνοντας κρύα ροφήματα αραιώνονται τα πεπτικά ένζυμα που χρειάζεται το σώμα σου για την αποτελεσματική πέψη πρωτεϊνών, υδατανθράκων και λιπών. Φρόντιζε να πίνεις χλιαρά ροφήματα ενώ καλό είναι να μην πίνεις τίποτα την ώρα του φαγητού παρά μόνο 30 λεπτά πριν ή 45 λεπτά μετά το φαγητό σου.

Φρόντισε να διώχνεις το άγχος από την καθημερινότητά σου Το άγχος και το στρες δεν βοηθούν καθόλου με τα φουσκώματα. Το στομάχι σου είναι ένας μεγάλος χώρος από νεύρα εξάλλου και όταν δεν είσαι εσύ καλά δεν είναι και αυτό καλά.

Χαλάρωσε με το μάσημα του φαγητού σου Το να μασάς πιο αργά και περισσότερες φορές το φαγητό σου θα αυξήσει τον μεταβολισμό σου και θα σε βοηθήσει να καις περισσότερο. Επίσης αυτή η τακτική θα σου χαρίσει πιο υγιή πέψη και λιγότερα φουσκώματα. Όταν βιάζεσαι να φας το φαγητό σου για τον οποιοδήποτε λόγο παραλείπεις ένα σημαντικό κομμάτι της διαδικασίας της πέψης…. το μάσημα! Όταν, λοιπόν, δεν μασάς το φαγητό σου καλά το στομάχι σου έχει περισσότερη δουλειά να κάνει και αυτό έχει ως αποτέλεσμα ανεπιθύμητα φουσκώματα και αέρια.

Φάε ένα πλούσιο σε κάλιο σνακ πριν πέσεις για ύπνο Μέχρι δύο ώρες πριν πας για ύπνο μπορείς να φας ένα σνακ πλούσιο σε κάλιο. Τροφές πλούσιες σε κάλιο είναι οι μπανάνες, το αβοκάντο και οι γλυκοπατάτες.

Μην τρως υδατάνθρακες για βραδινό Ή τουλάχιστον επέλεξε “καλούς” υδατάνθρακες για βραδινό. Φρόντιζε, λοιπόν, να μην τρως επεξεργασμένους υδατάνθρακες ή αν τρως να τρως πολύ μικρές μερίδες. Αν θέλεις να ξυπνάς χωρίς φουσκώματα τρώγε καστανό ρύζι, κινόα ή γλυκοπατάτες.

Αντικατέστησε το αλάτι με μπαχαρικά Βάζε λιγότερο αλάτι στα φαγητά σου και περισσότερο μπαχαρικά όπως είναι το τζίντζερ, το πιπέρι καγιέν, το λεμόνι, η κανέλα και το τσίλι.

Φόρα τα αθλητικά σου και ξεκίνα γυμναστική Παρόλο που μετά από μια κουραστική μέρα στη δουλειά το μόνο που θέλεις είναι να βουλιάξεις στον καναπέ, βάλε τα αθλητικά σου και κάνε έστω ένα 20λεπτο περπάτημα. Για να εξαφανίσεις το φούσκωμα μπορείς απλά να κάνεις όσο πιο πολλούς γύρους μπορείς από τις παρακάτω ασκήσεις.

  • 30 γονατάκια (χοροπήδα φέρνοντας εναλλάξ το κάθε σου γόνατο προς το στήθος)
  • 20 ab bicycles (με την πλάτη σου να ακουμπάει στο πάτωμα και τις παλάμες πίσω απο το κεφάλι, φέρνε εναλλάξ τα γόνατά σου στο στήθος. Άφηνε το κάθε σου πόδι στο στήθος για 2 δευτερόλεπτα)
  • 20 γρήγορα ab bicycles (με την πλάτη σου να ακουμπάει στο πάτωμα και τις παλάμες πίσω απο το κεφάλι, φέρνε εναλλάξ τα γόνατά σου στο στήθος πολύ γρήγορα)

You may also like

Follow @keepupgr


This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.

Hot News

post-image
ΔΙΑΤΡΟΦΗ Σωστή διατροφή

Ένας διατροφολόγος σου λέει πόσες φυτικές ίνες χρειάζεσαι την ημέρα για να χάσεις βάρος!

Μπορεί να νομίζεις ότι τρώγοντας λαχανικά όλη μέρα θα χάσεις βάρος (και σίγουρα ισχύει κάτι τέτοιο) αλλά αυτό δεν...
Διαβάστε Περισσότερα