Η τέλεια αυγο-σαλάτα (χωρίς μαγιονέζα) για τα σάντουιτς του καλοκαιριού!

By

Ποιος θέλει να μαγειρεύει καθημερινά τώρα που καλοκαιριάζει; Κανείς! Και επειδή όσο αυξάνονται οι θερμοκρασίες η ζέστη σε μια κουζίνα που μαγειρεύεται φαγητό γίνεται όλο και πιο ανυπόφορη, σου έχω εύκολες, γρήγορες λύσεις για να τρως υγιεινά χωρίς να καίγεσαι μέσα σε μια κουζίνα.

Η παρακάτω σαλάτα έχει ως βασικά συστατικά της το αυγό και το αβοκάντο και είναι ιδανική για να φτιάχνεις γρήγορα και light σάντουιτς για το γραφείο ή και για βραδινό.

Τα υλικά που θα χρειαστείς για να την φτιάξεις είναι:

  • 8 καλά βρασμένα αυγά
  • 2 ώριμα αβοκάντο
  • 2 κ.σ. γιαούρτι
  • 1-2 κ.σ. μουστάρδα dijon
  • χυμό από μισό λεμόνι
  • αλάτι
  • μαύρο πιπέρι
  • ψωμί του τοστ ολικής άλεσης ή αραβική πίτα ολικής άλεσης ή πίτα για σουβλάκι ολικής άλεσης

Ξεκίνα βράζοντας τα αυγά σε καυτό νερό. Άφησε τα αυγά σου να κρυώσουν πριν προχωρήσεις παρακάτω.

Σε ένα μεγάλο μπολ λιώσε το αβοκάντο με ένα πιρούνι. Πρόσθεσε τα αυγά, το γιαούρτι, τη μουστάρδα, τον χυμό λεμονιού και ανακάτεψε καλά. Πρόσθεσε αλάτι και πιπέρι.

Σέρβιρε αμέσως σε θερμοκρασία δωματίου ή βάλε το μείγμα σου στο ψυγείο και σέρβιρέ το κρύο.

Μπορείς να απλώσεις τη συγκεκριμένη σαλάτα πάνω σε μια φέτα ψωμί του τοστ ολικής άλεσης ή να την βάλεις μέσα σε τοστ ή πίτα ολικής άλεσης.

Οι θερμίδες που θα πάρεις από ένα ολόκληρο σάντουιτς είναι 645.

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
ΔΙΑΤΡΟΦΗ Σωστή διατροφή

Η διάσημη ηθοποιός Vanessa Hudgens κάνει αυτή τη διατροφή και νιώθει πολύ πιο υγιής!

Αυτό που είναι ακόμα πιο ενδιαφέρον είναι πως δεν κάνει τη συγκεκριμένη διατροφή για να χάσει βάρος! Απλά για...
Διαβάστε Περισσότερα