trofes

Οι 10 τροφές που θα σε χορτάσουν χωρίς να σου προσθέσουν κιλά!

By

Για εκείνες τις μέρες που πεινάς αλλά δε θες να φας κάτι που θα σε κάνει να λιώνεις από τύψεις, υπάρχει λύση!

Μπορείς να επιλέξεις ανάμεσα σε τροφές που δε θα επιβαρύνουν με θερμίδες το σώμα σου και θα ευχαριστήσουν το στομάχι σου.

Ρίξε μια ματιά και βάλτες στο πρόγραμμα

Βρώμη

Περιέχει πολλές φυτικές ίνες και μας χορταίνει για πολλή ώρα, καθώς το σώμα μας απορροφά αργά όλα τα θρεπτικά συστατικά.

Σούπα

Γεμίζει το στομάχι μας, λόγω του όγκου της και όλου του νερού, αλλά δεν μας προσφέρει πολλές θερμίδες. Αρκεί να μην προτιμήσετε κρεμώδεις σούπες.

Σαλάτες

Μια σαλάτα μπορεί να γίνει πλήρες γεύμα, να μας χορτάσει για ώρες, αλλά να μην μας προσφέρει και πολλές θερμίδες. Διαλέξτε τα αγαπημένα σας λαχανικά, προσθέστε λίγη πρωτεΐνη, με κοτόπουλο, τόνο ή ένα αυγό, και απολαύστε!

Ξηροί καρποί

Το καλύτερο απογευματινό σνακ. Οι ξηροί καρποί μας προσφέρουν πολλά θρεπτικά συστατικά, μας καλύπτουν πλήρως από άποψη κορεσμού και μας δίνουν μια μικρή (αλλά γερή) δόση ενέργειας.

Αβοκάντο

Περιέχουν αρκετά λιπαρά, αλλά είναι τα καλά, υγιεινά λιπαρά που ο οργανισμός μας έχει ανάγκη. Μισό αβοκάντο είναι αρκετό, και μπορείτε να το απολαύσετε με μια φέτα ψωμί ολικής.

Αυγά

Μπορούν να μας κρατήσουν χορτασμένους μέχρι την ώρα του μεσημεριανού. Ένα μεγάλο, βραστό αυγό περιέχει μόλις 78 θερμίδες, αλλά η περιεκτικότητά του σε πρωτεΐνη είναι τεράστια. Δεν είναι λίγες, άλλωστε, οι μελέτες που έχουν δείξει πως όσοι τρώνε αυγά με το πρωινό τους καταφέρνουν να μειώσουν την υπερφαγία.

Cottage cheese

Αυτό το μαλακό τυρί είναι υπέροχο, επειδή περιέχει χαμηλά λιπαρά, ήπια γεύση που δένει εξίσου σε γλυκά και αλμυρά, και πρωτεΐνη.

Ψάρια

Τα ψάρια είναι από τις καλύτερες πηγές πρωτεΐνης, αλλά και καλών λιπαρών ω-3. Προτιμήστε σολομό, τόνο, σαρδέλες και αντζούγιες.

Φασόλια

Εξαιρετική πηγή φυτικής πρωτεΐνης, σιδήρου, και πολύ χαμηλά σε θερμίδες. Τα φασόλια είναι τέλεια επιλογή αν θέλουμε ένα χορταστικό γεύμα χωρίς ενοχές.

Κινόα

Περιέχει ακόμα περισσότερες φυτικές ίνες και από τη βρώμη, άρα είναι σούπερ χορταστική. Επιπλέον, η κινόα είναι πλήρης πρωτεΐνη με αποτέλεσμα να αποτελεί μία από τις καλύτερες βάσεις για πρωινό.

Ποπκόρν

Τα ποπκόρν έχουν κακή φήμη, επειδή τα έχουμε συνδυάσει με το αλάτι και του βούτυρο. Ναι, είναι νόστιμα, αλλά σας προκαλούμε να δοκιμάσετε ανάλατα ποπ κορν, τα οποία έχετε πασπαλίσει με τα αγαπημένα σας μπαχαρικά. Εξαιρετικά χαμηλές θερμίδες και πολύ χορταστικά.

You may also like

Follow @keepupgr

This error message is only visible to WordPress admins

Error: The account for needs to be reconnected.
Due to recent Instagram platform changes this Instagram account needs to be reconnected in order to continue updating. Reconnect on plugin Settings page

Hot News

post-image
Beauty Μυστικά Ομορφιάς Περιποίηση

H αλήθεια που κανείς δεν σου είπε: Πώς προκαλείται η κυτταρίτιδα και πώς θα την εξαφανίσεις μια για πάντα

Το μεγάλο βάσανο όλων των γυναικών αυτή την εποχή είναι η κυτταρίτιδα. Ωστόσο ειδικοί ερευνητές αποκαλύπτουν κάτι που δεν...
Διαβάστε Περισσότερα
post-image
Aδυνάτισμα ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Σταματίνα Τσιμτσιλή: Με αυτή τη δίαιτα χάνει 2-3 κιλά πολύ γρήγορα!

Το αναλυτικό πρόγραμμα διατροφής της! «Ακολουθήστε τη δίαιτα αυτή και θα με θυμηθείτε!» μας παροτρύνει η Σταματίνα Τσιμτσιλή και...
Διαβάστε Περισσότερα