keepup_eggs

Είναι τα ασπράδια αυγών η πιο υγιεινή επιλογή;

By

Οι ομελέτες από ασπράδια αυγών και τα σάντουιτς που τα περιέχουν είναι δύο από τα πιο δημοφιλή πρωινά στον κόσμο. Είναι όμως η επιλογή των ασπραδιών η πιο υγιεινή επιλογή;


Αν θέλεις να κόψεις θερμίδες, λίπος και χοληστερίνη από τη διατροφή σου, τα ασπράδια αυγών ίσως είναι η καλύτερη επιλογή. Δες, όμως, τι χάνεις όταν δεν τρως και τον κρόκο…

Ο πίνακας περιλαμβάνει 3 στήλες: Η πρώτη αναφέρεται σε δύο μεγάλα αυγά, η δεύτερη σε τρία ασπράδια αυγών και η τρίτη σε ένα ολόκληρο αυγό και δύο ασπράδια.

keep_avga

Επομένως, ενώ τρώγοντας μόνο ασπράδια μειώνεις τις θερμίδες που καταναλώνεις, στερείσαι βιταμινών όπως είναι η B2, B12 και D. Αν, λοιπόν, θέλεις να παίρνεις και αυτά τα θρεπτικά συστατικά μπορείς να τρως την ομελέτα σου με δύο ασπράδια αυγών και ένα ολόκληρο αυγό. Θα είναι και χαμηλή σε θερμίδες και θα περιλαμβάνει τα θρεπτικά συστατικά που επιθυμείς να λαμβάνεις.

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
LIVE WELL Travel

Ταξίδι φαγητού στη Ρώμη: Όλα τα παραδοσιακά φαγητά που πρέπει να δοκιμάσετε και πού θα τα φάτε!

Πάμε μαζί ένα όμορφο, λαχταριστό ταξίδι φαγητού στη Ρώμη! Για δύο πράγματα πάει κανείς στη Ρώμη… για τα αξιοθέατα...
Διαβάστε Περισσότερα