Jessica Biel: Έτσι κατάφερε να χάσει τα κιλά της 2ης εγκυμοσύνης της

By

Έγινε μαμά για δεύτερη φορά τον περασμένο Ιούλιο και η ηθοποιός έχει καταφέρει να χάσει όλα τα κιλά της δεύτερη εγκυμοσύνης της με τον κλασικό γι’αυτήν τρόπο. Άλλωστε ξέρει πολύ καλά τι πρέπει να τρώει για να διατηρείται στα 55 κιλά με ύψος 1.70.

Η Jessica Biel ακολουθεί μια υγιεινή διατροφή η οποία περιέχει δημητριακά ολικής άλεσης τα οποία έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεϊνες. Όταν τρώει εκτός σπιτιού προτιμάει vegan πιάτα και αποφεύγει το αλκοόλ. Η ηθοποιός επίσης λατρεύει τις cheat days και έχει δηλώσει σχετικά:

“Μια μεγάλη cheat day είναι πολύ γεμάτη για μένα. Όταν την επιλέγω περνάω πολύ καλά. Πίνω πολλούς καφέδες το πρωί, πίνω κρασί το μεσημέρι και τρώω ζυμαρικά για μεσημεριανό. Επίσης θα φάω σίγουρα και γλυκό και στη συνέχεια περισσότερο κρασί και καφέ”.

Όλες τις υπόλοιπες μέρες η διατροφή της είναι η παρακάτω.

Πρωινό
Pancakes
Φρέσκο χυμό
Πράσινο τσάι

Μεσημεριανό
Σαλάτα
Burger λαχανικών

Σνακ
Πρέτσελς

Βραδινό
Σολωμό
Ψητά λαχανικά

Τέλος η ηθοποιός παίρνει και μερικές βιταμίνες για να έχει έναν πιο δυνατό οργανισμό. Πιο συγκεκριμένα παίρνει βιταμίνη B12, πολυβιταμίνες και προβιοτικά.

You may also like

Hot News