Κρακεράκια με Σπόρους Chia | 27 θερμίδες το ένα

By

Αν κάνεις κέτο, αν προσέχεις τη διατροφή σου και θέλεις κάτι απλό, εύκολο, νόστιμο και υγιεινό για να απολαμβάνεις το πρωί (το φαγητό είναι απόλαυση) μαζί με λίγο τυρί, μέλι ή ό,τι άλλο εσύ θέλεις και μπορείς να φανταστείς, τότε αυτά τα κρακεράκια με σπόρους chia είναι όλα τα λεφτά.

Στο σπίτι μας λατρεύουμε τα σπιτικά κρακεράκια που είναι φτιαγμένα με υλικά που γνωρίζουμε, είναι τραγανά και ταιριάζουν στις δικές μας γεύσεις. Τα δικά μου αγαπημένα είναι αυτά με σκόρδο και δεντρολίβανο και αυτά θα σου δείξω πώς να φτιάξεις παρακάτω.

Δες ακόμα –> Ωμές μπάρες δημητριακών | Έτοιμες σε 5′

Τα κρακεράκια με chia seeds είναι keto και vegan κρακεράκια που δεν περιέχουν αυγά και γαλακτοκομικά. Το μόνο που θα χρειαστείς για να τα φτιάξεις είναι τα παρακάτω 5 υλικά:

Chia seeds: Αντί για chia seeds μπορείς να χρησιμοποιήσεις λιναρόσπορο αν δεν έχεις chia.

Νερό: Θα χρειαστείς νερό σε θερμοκρασία δωματίου.

Μπαχαρικά και βότανα: Προσωπικά μου αρέσει πολύ το σκόρδο σε σκόνη, το αποξηραμένο δεντρολίβανο και το κρεμμύδι σε σκόνη. Εσύ μπορείς να βάλεις ό,τι θέλεις. Καπνιστή πάπρικα, ρίγανη, θυμάρι, διατροφική μαγιά για πιο τυρένια γεύση.

Σουσάμι: Αυτό δεν είναι υποχρεωτικό. Αν έχεις, όμως, λίγο σουσάμι στο σπίτι, τα κρακεράκια σου θα γίνουν ακόμα πιο νόστιμα.

Δες ακόμα –> Τραγανά ρεβύθια | To πιο υγιεινό σνακ με τις 53 θερμίδες!

Ένα tip για να μην σε δυσκολέψει η ζύμη!

Για να μην σου κολλάει η ζύμη πάνω στον πλάστη μπορείς να απλώσεις ένα κομμάτι αντικολλητικό χαρτί κάτω από τη ζύμη και ένα πάνω από αυτήν. Άπλωσε τη ζύμη πάνω από το αντικολλητικό χαρτί.

Βρες την εύκολη συνταγή στο dearlife.gr.

You may also like

Hot News