Μαίρη Συνατσάκη: Αυτή τη διατροφή κάνει για τέλειο σώμα!

By

Έχει ένα από τα πιο όμορφα και αθλητικά σώματα της ελληνικής showbiz και η αλήθεια είναι πως δεν το είχε πάντα.

Αλλάζοντας κάποια πράγματα στην καθημερινή της διατροφή κατάφερε να αποκτήσει ένα όμορφο σώμα και πολύ “δυνατούς” κοιλιακούς.

Τι έχει αλλάξει όμως στη διατροφή της και τα έχει καταφέρει;

Καταρχάς αποφεύγει πλέον να πίνει αναψυκτικά, καφέ και αλκοόλ ενώ κάθε πρωί ξεκινάει την ημέρα της πίνοντας ένα ποτήρι χλιαρό νερό με μερικές σταγόνες χυμό λεμονιού.

Εκτός από αυτά ακολουθεί και μια ισορροπημένη διατροφή την οποία αν ακολουθήσεις και εσύ θα καταφέρεις να βγεις στις παραλίες σε 3-4 μήνες από τώρα με κορμί-λαμπάδα!

Πρωινό: To πρωινό της παρουσιάστριας αποτελείται από 2 ποτήρια νερό (πίνει πρωί-πρωί δύο ποτήρια για να κάνει καλή αρχή και να καταφέρει μέχρι το βράδυ να έχει πιει 1,4 λίτρο νερό), γάλα με 1,5% λιπαρά και δημητριακά.

Μεσημεριανό: Συνήθως το μεσημέρι τρώει 1 αραβική πίτα με κοτόπουλο ή 1 σάντουιτς με μαύρο ψωμί, αλλαντικά και λαχανικά.

Βραδινό: To βράδυ τρώει ουσιαστικά το κυρίως γεύμα της ημέρας. Συγκεκριμένα καταναλώνει σαλάτα (αγγούρι, ντομάτα και ψητά λαχανικά ανάλογα με την όρεξή της), ψωμί ολικής άλεσης ή ζυμαρικά, σούσι, φιλέτο κοτόπουλο, χοιρινό ή μοσχάρι με ρύζι ή πατάτες.

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
FITNESS Κάψε θερμίδες

“Ήμουν εθισμένη με το τρέξιμο! Μέχρι που ξεκίνησα τα βάρη και άλλαξε το σώμα μου…”

Μια αληθινή ιστορία που θα σε εμπνεύσει! “Ξεκίνησα να γυμνάζομαι κάνοντας γιόγκα και τρέχοντας αλλά πολύ γρήγορα εθίστηκα στις...
Διαβάστε Περισσότερα
post-image
FITNESS Κάψε θερμίδες

Η πιο δημοφιλής fitness Instagramer στον κόσμο, Kayla Itsines, σου δείχνει εύκολες ασκήσεις για την εγκυμοσύνη σου!

Αν είσαι έγκυος και θέλεις να κάνεις κάτι για να συνεχίσεις να έχεις ενέργεια, όμορφη διάθεση και όμορφο, γυμνασμένο...
Διαβάστε Περισσότερα