keepup_aftertraining

Μάθε πώς θα σταματήσεις να τρως ό,τι βρίσκεται μπροστά σου μετά την προπόνηση!

By

Πόσες φορές το έχεις ρίξει στο φαγητό αμέσως μετά το τρέξιμο, το spinning ή τη γιόγκα; 


Το θέμα δεν είναι να νιώσεις άσχημα γι’αυτό που κάνεις (γιατί δεν κερδίζεις και τίποτα) και να βρεις λύση στο πρόβλημα. Δεν χρειάζεται, όμως, να ανησυχείς ούτε γι’αυτό γιατί τη λύση τη βρήκα εγώ που είμαι από μικρή μόνιμη κάτοικος γυμναστηρίου και θρυλική πεινάλα. Δεν υπάρχει η πείνα που αισθάνομαι αμέσως μετά από κάθε προπόνηση. Αισθάνομαι, στην κυριολεξία, σαν να μην έχω φάει ποτέ ξανά στη ζωή μου. Αυτός ήταν και ο λόγος που θέλησα να βρω εύκολους τρόπους για να μην πέφτω με τα μούτρα στο φαγητό αμέσως μετά τις προπονήσεις μου.

kl_snack01

Η λύση είναι μια: Να γυμναστείς πριν φας. Δεν χρειάζεται να φας και μετά να πας για προπόνηση. Μπορείς να κάνεις το ακριβώς αντίθετο-να φας ένα μικρό σνακ πριν την προπόνηση για να μπορέσεις να την βγάλεις-και να φας κανονικά αμέσως μετά. Έτσι, δεν θα έχεις καθόλου τύψεις.

Δεύτερη λύση: Πιες νερό αμέσως μετά την προπόνηση. Πολλές φορές νομίζεις ότι πεινάς ενώ στην πραγματικότητα διψάς. Πιες αρκετό νερό μετά την προπόνηση και μπορεί η πείνα σου να εξαφανιστεί.

Τέλος, είναι πολύ σημαντικό να μην υπερεκτιμήσεις τη γυμναστική που έκανες και τις θερμίδες που έκαψες. Έρευνα έχει δείξει πως συνηθίζουμε να υπερεκτιμάμε κατά πολύ τις προπονήσεις μας. Ακόμα και αν έχεις κάψει 500 θερμίδες μέσα σε μια ώρα spinning, αυτό δεν σημαίνει πως μπορείς να φας ό,τι θέλεις αμέσως μετά.

kl_snack02

Αν πάντως έχεις γυμναστεί λιγότερο από μια ώρα τότε ένα σνακ των 150-200 θερμίδων είναι αρκετό για να χορτάσεις την πείνα σου και θα το διαπιστώσεις αν μπορέσεις να κρατηθείς και να το δοκιμάσεις.

Τι λες; Θα κάνεις μια μικρή προσπάθεια για να μπορέσεις να δεις επιτέλους τα αποτελέσματα που λαχταράς;

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News