Μήπως αντί για κρέας να αρχίσουμε να τρώμε σεϊτάν;

By

Πόσο υγιεινό είναι το διάσημο υποκατάστατο του κρέατος;

Αν εσύ αγαπάς την μπριζόλα και δεν μπορείς να ζήσεις χωρίς αυτήν, οι χορτοφάγοι αγαπούν το σεϊτάν. Το σεϊτάν φτιάχνεται από σιτάρι ολικής άλεσης και νερό και έχει υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεϊνη αλλά χαμηλή σε υδατάνθρακες.

Μια μερίδα σπιτικού σεϊτάν έχει 105 θερμίδες, 21 γραμμάρια πρωτεϊνης και 4 γραμμάρια υδατάνθρακα.

Η γεύση του -για να μαθαίνεις κι εσύ που δεν γνωρίζεις καθόλου- είναι ουδέτερη. Επομένως για να το φάει κανείς πρέπει να το μαρινάρει όπως μαρινάρει το κρέας και να το ψήσει στον φούρνο ή και στο τηγάνι. Αν μάλιστα το συνοδεύσει και με μια ωραία σως τότε το αποτέλεσμα θα είναι αρκετά νόστιμο.

Το σεϊτάν είναι ιδανικό για όσους δεν μπορούν να φάνε σόγια και μπορείς αν θέλεις να το φτιάξεις και εσύ μόνη σου στο σπίτι. Διαφορετικά θα το βρεις στο εμπόριο. Αυτό που πρέπει να προσέξεις αν επιλέξεις να το πάρεις έτοιμο είναι πως μερικά προκατασκευασμένα σεϊτάν έχουν υψηλά επίπεδα νατρίου.

Το μόνο “κακό” με το σεϊτάν είναι πως περιέχει μεγάλες ποσότητες γλουτένης. Έτσι καλό είναι να μην το καταναλώνεις σε μεγάλες ποσότητες ιδίως αν σε ενοχλεί η γλουτένη.

Δες στο παρακάτω video πώς μπορείς να φτιάξεις μόνη σου στο σπίτι σεϊτάν.

You may also like

Follow @keepupgr

This error message is only visible to WordPress admins

Error: The account for needs to be reconnected.
Due to recent Instagram platform changes this Instagram account needs to be reconnected in order to continue updating. Reconnect on plugin Settings page

Hot News

post-image
Beauty Μυστικά Ομορφιάς

Δώσε έναν σούπερ σέξι κυματισμό στα μαλλιά σου με τον πιο εύκολο τρόπο!

Αυτό θα γίνει το αγαπημένο σου χτένισμα… Η παρακάτω συνταγή θα σε σώσει στην κυριολεξία. Χρειάζεται μόλις 2-3 λεπτά...
Διαβάστε Περισσότερα
post-image
FITNESS KeepUp Like a Star

Η προπονήτρια της Kim Kardashian σου δίνει 4 τρόπους να γυμναστείς όταν δεν θέλεις με τίποτα να το κάνεις!

Η αλήθεια είναι πως για πολλούς η γυμναστική είναι αναγκαίο κακό. Αν είσαι ανάμεσα σε αυτούς που όχι μόνο...
Διαβάστε Περισσότερα