keepup_varos

Μήπως δεν είναι το φαγητό αυτό που σε παχαίνει;

By

Αν κάνεις ισορροπημένη διατροφή, γυμνάζεσαι τακτικά αλλά η ζυγαριά αντί να κατεβαίνει, ανεβαίνει τότε κάτι άλλο συμβαίνει!


Αν και η αύξηση βάρους σίγουρα προκαλείται από την κατανάλωση περισσότερων θερμίδων, υπάρχει και ένα σύνολο άλλων παραγόντων που μπορεί να παίζουν ρόλο. Μια ισορροπημένη διατροφή είναι ένα βασικό στοιχείο για τη διατήρηση σταθερού βάρους σε συνδυασμό πάντα με ένα πρόγραμμα εκγύμνασης. Παρόλα αυτά υπάρχουν αρκετές περιπτώσεις που αντί να χάνουν βάρος, του εναντίον βλέπουν τη ζυγαριά να έχει κολλήσει ή ακόμη χειρότερα να δείχνει περισσότερα κιλά.

Τι μπορεί να συμβαίνει;

Αφυδάτωση

Νερό, νερό, νερό. Όταν το σώμα σου είναι σωστά ενυδατωμένο, το πεπτικό σου σύστημα επεξεργάζεται πιο εύκολα τα συστατικά των τροφών  και να τα διοχετεύει εκεί που τα χρειάζεται ο οργανισμός σου Αντίθετα, η ανεπαρκής πρόσληψη νερού μπορεί να προκαλέσει την κατακράτηση νερού στον οργανισμό σου από τα φαγητά που τρώτε, με αποτέλεσμα υψηλότερο βάρος. Και όχι μόνο: η αφυδάτωση μπορεί να παραπλανήσει τον οργανισμό σου και να τον κάνει να νομίζει ότι πεινάει, ακόμη και όταν πραγματικά διψάει, με αποτέλεσμα να τρως περισσότερο από ό,τι αν ήσουν σωστά ενυδατωμένη.

Έλλειψη σε θρεπτικά συστατικά

Τα χαμηλά επίπεδα μαγνησίου, σιδήρου και βιταμίνης D μπορούν να διαταράξουν το μεταβολισμό σου κάνοντας πιο δύσκολη τη διατήρηση ενός υγιούς βάρους. Μπορεί να έχεις περισσότερο μαγνήσιο στη διατροφή σου τρώγοντας αμύγδαλα, σίδηρο από κόκκινο κρέας και σπανάκι, καθώς και βιταμίνη D από εμπλουτισμένο γάλα και με έκθεση στον ήλιο για 5-10 λεπτά. Αν ακολουθείς σωστή διατροφή και εξακολουθείς να έχεις ανεπάρκεια σε αυτά τα θρεπτικά συστατικά, καλό θα ήταν να μιλήσεις με τον γιατρό σου για την πιθανότητα λήψης ενός συμπληρώματος διατροφής.

Έλλειψη ύπνου

Η έλλειψη ύπνου δεν σε κάνει απλά να νιώθεις κουρασμένη όλη την ημέρα. Μπορεί επίσης να συμβάλλει στην αύξηση βάρους. Αρχικά, η έλλειψη ύπνου σε συνδυασμό με τις φυσικές ορμόνες του οργανισμού σου μπορεί να επηρεάσει το μεταβολισμό σου και την ικανότητά σου να επεξεργαστείς αποτελεσματικά τις τροφές. Κάνει επίσης δύσκολο να αφουγκραστείς σωστά τα σήματα πείνας και κορεσμού που στέλνει το σώμα. Επιπλέον το να μένεις έως αργά ξύπνια συμβάλλει στην κατανάλωση σνακ, με αποτέλεσμα να προσλαμβάνεις υπερβολικές θερμίδες σε σχέση με αυτές που καις!

keepup_ypnos

Ιατρικά προβλήματα

Αν ακολουθείς σωστή διατροφή, κάνεις αρκετή άσκηση και δεν μπορείς να βρεις κανέναν άλλο λόγο για την απρόσμενη αύξηση βάρους, είναι πιθανό να υπεισέρχεται κάποιος ιατρικός παράγοντας. Παθήσεις όπως το σύνδρομο Cushing, η υπερβολική παραγωγή κορτιζόλης ή ο υποθυρεοειδισμός μπορούν όλα να συμβάλλουν στην αύξηση βάρους, ακόμη και αν ακολουθείτε έναν κατά τα άλλα υγιεινό τρόπο ζωής. Μπες στη διαδικασία να βλέπεις τακτικά τον γιατρό σου για να κάνεις τον απαραίτητο έλεγχο και να εντοπίσεις άλλες πιθανές αιτίες αύξησης βάρους.

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
ΔΙΑΤΡΟΦΗ Σωστή διατροφή

Η διάσημη ηθοποιός Vanessa Hudgens κάνει αυτή τη διατροφή και νιώθει πολύ πιο υγιής!

Αυτό που είναι ακόμα πιο ενδιαφέρον είναι πως δεν κάνει τη συγκεκριμένη διατροφή για να χάσει βάρος! Απλά για...
Διαβάστε Περισσότερα