Να γιατί είσαι κουρασμένη όλη την ώρα! Μήπως τρως αυτά;

By

Πολλές φορές κάποιες ώρες μετά το μεσημεριανό φαγητό και πριν το βραδινό σου πιάνει μια τρομερή πείνα την οποία δεν μπορείς να διαχειριστείς με αποτέλεσμα να μη μπορείς καν να συγκεντρωθείτε στη δουλειά σου.

Κι όμως, αυτό είναι μια πραγματικότητα και δεν συμβαίνει μόνο σε σένα.

Πρέπει να αρχίσεις να σκέφτεσαι πως το σώμα σου είναι ένα μηχάνημα όπως είναι και το αυτοκίνητο. Όταν του δίνεις τα σωστά καύσιμα θα λειτουργεί κι αυτό καλά και αποτελεσματικά. Όταν του δίνεις, όμως, χαμηλής ποιότητας καύσιμα θα χαλάσει και θα σταματήσει να δουλεύει όπως θα έπρεπε. Αυτό ισχυρίζονται οι ειδικοί και αυτή είναι η αλήθεια.

Επομένως, το τι σνακ θα φας το απόγευμα ανάμεσα στα βασικά σου γεύματα είναι πολύ σημαντικό και μπορεί να επηρεάσει θετικά ή αρνητικά την παραγωγικότητά σου.

Καφές Μπορεί να σε ξυπνάει το πρωί αλλά καλό είναι να μην το παρακάνεις πίνοντας πολύ καφέ στη διάρκεια της ημέρας. Λίγη καφεϊνη -περίπου 2 φλιτζάνια την ημέρα- κάνουν καλό και είναι αρκετά. Τα παραπάνω φλιτζάνια μπορεί να κάνουν κακό στο νευρικό σου σύστημα. Αν θέλεις κάτι να πιεις το απόγευμα προτίμησε ένα φλιτζάνι πράσινο τσάι.

Μπάρες ενέργειας Μπορεί να είναι ένα γρήγορο σνακ που θα σου δώσει ενέργεια για να συνεχίσεις την ημέρα σου αλλά αυτό ισχύει μόνο σε περίπτωση που έχεις να γυμναστείς. Αν έχεις σκοπό να δουλέψεις αμέσως μετά να ξέρεις πως μπορεί να σε πάρει ο ύπνος μια ώρα μετά πάνω στο γραφείο σου.

Ροφήματα με ζάχαρη Ένας χυμός με ζάχαρη ή ένα αναψυκτικό αποτελούν κακή επιλογή για την απογευματινή πείνα. Ένα τέτοιο ρόφημα θα σου δώσει ενέργεια για πολύ λίγο και μετά θα σε “ρίξει”.

Σνακ σε πακέτο Μείνε μακριά από cookies, σοκολατάκια, ποπκόρν και πατατάκια. Θα σου δώσουν περιττές θερμίδες και θα σε γεμίσουν ενοχές. Δεν το θέλειε αυτό!

You may also like

Hot News