christmas_dinner

Να πώς δε θα πρηστείς από το πολύ φαγητό στο γιορτινό τραπέζι! Ακολούθησε τα tips που σου προτείνουν οι ειδικοί

By

Πόσες φορές όλα αυτά τα χρόνια, δεν σηκώνεσαι πρησμένη από το πολύ φαγητό; 

Σήμερα λοιπόν, θα σου παρουσιάσω τα tips που προτείνουν κορυφαίοι διαιτολόγοι τα οποία αν τα εφαρμόσεις, δε θα πρηστείς καθόλου και θα φας ό,τι θες από το χριστουγεννιάτικο τραπέζι. Αρκεί φυσικά να μην το παρακάνεις.

Καλό είναι να μασάς αργά και καλά κάθε μπουκιά που τρως, γιατί η κακή μάσηση προκαλεί μεγαλύτερη κόπωση στο στομάχι κατά τη διάρκεια της πέψης και συχνά δημιουργεί γαστρίτιδες και άλλες πεπτικές ανωμαλίες.

Πρέπει να πλύνεις πολύ προσεκτικά τις ωμές τροφές, αν είσαι η οικοδέσποινα, επειδή μπορεί να φιλοξενούν στην επιφάνειά τους αυγά από παράσιτα ή χημικές ουσίες που έχουν χρησιμοποιηθεί για τις καλλιέργειες.

Φάε μόνο όταν πεινάς και πάντα σε ήρεμη ψυχική κατάσταση. Tο φαγητό, όταν τρώγεται γρήγορα και με νεύρα, γεμίζει τον οργανισμό τοξίνες και βλάπτει το στομάχι, όπως οι χαλασμένες τροφές.

 stomaxi

Τι πρέπει  να αποφύγεις

  • Tις πολύ πικάντικες τροφές με τα καρυκεύματα
  • Tις πλούσιες σε λίπος τροφές όπως: αρνί χοιρινό, σαλάμια κ.λπ
  • Tο ζεστό ψωμί.
  • Tα πολύ ζεστά ή πολύ παγωμένα ροφήματα
  • Tο κάπνισμα. Μείωσέ το όσο περισσότερο μπορείς
  • Tα πολλά οινοπνευματώδη ποτά κι ο καφές μετά το φαγητό

Καλές γιορτές χωρίς πρήξιμο! Ακολούθησε τις συμβουλές και δε θα βγεις χαμένη. Αυτό είναι το μόνο σίγουρο.

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
FITNESS Κάψε θερμίδες

Αν θέλεις δυνατούς και γυμνασμένους κοιλιακούς πρέπει να κάνεις αυτή την άσκηση!

Οι περισσότεροι άνθρωποι θέλουν γυμνασμένους κοιλιακούς απλά για ομορφιά αλλά το να έχεις έναν δυνατό κορμό είναι σημαντικό για...
Διαβάστε Περισσότερα
post-image
ΔΙΑΤΡΟΦΗ Σωστή διατροφή

Οι διατροφολόγοι λένε πως αυτό το φρούτο έχει πιο πολύ ζάχαρη και από μια Μars!

Δεν είναι όλα τα φρούτα γεμάτα ζάχαρη. Υπάρχουν, όμως, μερικά -δεν σας πάει ο νους- που αποτελούν διατροφικές βόμβες....
Διαβάστε Περισσότερα