Ναι, μπορείς να χάσεις βάρος και χωρίς να γυμναστείς! Δες πώς…

By

Συμβαίνουν διάφορα στην καθημερινότητά σου, δεν το αρνούμαι, και σε καταλαβαίνω όταν μου λες ότι δεν έχεις χρόνο να γυμναστείς.

Παρόλο που πραγματικά μπορείς να δεις αποτελέσματα ακόμα και με 10 λεπτά άσκησης την ημέρα, καταλαβαίνω και το πόσο κουρασμένη είσαι. Και μπορεί 10 λεπτά να είναι τίποτα αλλά δεν θέλεις να τα σπαταλήσεις -ούτε καν αυτά- για να γυμναστείς πράγμα που επίσης καταλαβαίνω.

Υπάρχει όμως φως στο τούνελ. Μπορείς να χάσεις βάρος και χωρίς να γυμναστείς. Και σου μεταφέρω τους τρόπους για να το πετύχεις.

Μείωσε τις θερμίδες που καταναλώνεις Βρες πόσες θερμίδες πρέπει περίπου να καταναλώνεις την ημέρα και σημείωνε όλα όσα τρως καθημερινά. Έτσι θα δεις τι πραγματικά τρως και τι πρέπει να αποφεύγεις αν θέλεις να χάσεις βάρος.

Απέφυγε το junk food και τα ποτά που περιέχουν ζάχαρη Σίγουρα δεν σου λέω να σταματήσεις να τρως τα παραπάνω. Σου λέω απλά να τα περιορίσεις αν θέλεις να χάσεις βάρος. Φρόντισε να τρως απ’έξω μόνο μια φορά την εβδομάδα και προσπάθησε να κάνεις στην ημέρα σου πιο υγιεινές επιλογές.

Κοιμήσου αρκετά Έρευνες έχουν δείξει ότι το να κοιμάται ένας άνθρωπος γύρω στις 7,5 ώρες κάθε βράδυ βοηθάει στην απώλεια βάρους.

Κάνε τα λαχανικά, την πρωτεϊνη και τα καλά λιπαρά τους καλύτερους σου φίλους Έχεις ακούσει ποτέ ότι “οι κοιλιακού φτιάχνονται στην κουζίνα”; Είναι μεγάλη αλήθεια αυτό. Βάλε στη διατροφή σου λαχανικά όπως είναι το μπρόκολο και το κολοκύθι. Για πρωτεϊνη προτίμησε τα αυγά και τα άπαχα κρέατα. Και επίσης βάλε το αβοκάντο και τους ξηρούς καρπούς στη διατροφή σου.

Πίνε πολύ νερό Αν νιώθεις ότι πεινάς πιές ένα ποτήρι νερό και δες αν πεινάς ακόμα. Έχε πάντα μαζί σου ένα μπουκάλι νερό και πίνε 1-2 ποτήρια πριν από κάθε γεύμα.

Σταμάτα να πίνεις αλκοόλ Μπορεί ένα ποτήρι κρασί να μην σου κάνει κακό αλλά το θέμα είναι να μην το παρακάνεις. Μείνε στο ένα ποτηράκι και μην πίνεις τίποτα άλλο αν θέλεις να χάσεις βάρος.

You may also like

Hot News