Οι μικρές αλλαγές στη διατροφή μπορούν να κάνουν θαύματα!

By

Σε έναν από τους αγαπημένους μου λογαριασμούς στο Instagram (το calories.tips) μου αρέσει να βλέπω το Silly Vs. Smart όπου βρίσκω έξυπνες διατροφικές επιλογές ιδανικές για διατήρησει το βάρους αλλά και καλή υγεία.

Η αλήθεια είναι ότι μικρές αλλαγές στη διατροφή σου μπορούν να κάνουν θαύματα. Και συγκεκριμένα αναφέρομαι στα σνακ.

Όταν τρως ένα μόνο φρούτο ως σνακ ανεβάζεις πολύ απότομα τα επίπεδα της γλυκόζης στο αίμα σου με αποτέλεσμα πολύ γρήγορα να νιώθεις και πάλι ότι πεινάς και μάλιστα να έχεις όρεξη για υδατάνθρακες.

Τρώγοντας, όμως, μαζί με το φρούτο σου και ένα κομμάτι τυρί κρατάς τον οργανισμό σου χορτάτο για πολύ περισσότερο και δεν ανεβάζεις απότομα τα επίπεδα της γλυκόζης στο αίμα σου.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

? Silly Vs. Smart ? … *Swipe and see below for 6 Smart Food Ideas to Help you Reach your Health Goals?✨?✨⠀ ⠀ ⠀ ? Little changes make the biggest difference!⠀ ⠀ ⠀ ?FRUIT⠀ Fruit alone can cause our blood sugar to rise quickly which can be followed by a crash, leaving you feeling hungry after and craving more carbohydrates.⠀ ?? By replacing some carbs with protein or fat -like cheese- it can cause less of a spike in blood sugar and your food can take longer to digest, helping you feel fueled and satisfied for longer.⠀ ⠀ ⠀ ?BREAKFAST⠀ Overnight oats ??? Add protein (powder), healthy fat (nut butter) and fiber (seeds) to make a more balanced meal which will keep you fuller for longer.⠀ ⠀ ⠀ ?SNACKING⠀ Fruit for a snack is a great start to eating healthier!⠀ …But☝?the point of a snack is to keep you full between meals and fruit alone may not hold you for very long! Pair your fruit with a protein or fat -like nuts- to slow down digestion and stay full for longer.⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ??‍?SMART RECIPE⠀ A Smart #snack loaded with protein, fiber and healthy fats, the perfect trio to keep you full for hours ?⠀ Directions: Mix 1-2 tsp peanut butter with 6oz. plain Greek yogurt. Slice apple n’ dip dip dip??‍♀️❤️⠀ Thank you ? .⠀ ❤ via @lowcarb.nutrition

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Health & Nutrition Facts✏️ (@calories.tips) στις

Φυσικά αντί για τυρί μπορείς να συνδυάσεις το φρούτο σου με μερικούς ξηρούς καρπούς. Μόνο έτσι θα καταφέρεις να παραμείνεις χορτάτη μέχρι το επόμενο γεύμα σου.

You may also like

Hot News