quinoa

Όλα όσα πρέπει να ξέρεις πριν μαγειρέψεις την κινόα!

By

Την έχω βάλει στη ζωή μου εδώ και αρκετά χρόνια και μάλιστα με τη μορφή μακαρονιών. Σήμερα, όμως, θα σου μιλήσω για την κινόα που μοιάζει με ρύζι αλλά στην πραγματικότητα δεν είναι, καθώς δεν αποτελεί υδατάνθρακα. Περιέχει πολλά θρεπτικά συστατικά και πρωτεΐνες.

Δες όλα τα tips που πρέπει να κάνεις για να το μαγειρεύεις σωστά

1. Ένα φλιτζάνι αμαγείρευτο κινόα δίνει τρία φλιτζάνια μαγειρεμένο.

2. Για να βράσεις 1 φλ. κινόα χρειάζονται 2 φλ. νερό.

kl_kinoa02

3. Για να φύγει η φυσική πικρίλα της κινόα κάνε ένα καλό πλύσιμο πριν το βράσιμο.

4. Η κινόα για να γίνει, χρειάζεται  γύρω στα 20 λεπτά.

5. Για να την κάνεις πιο νόστιμη ρίχνεις μέσα στην κατσαρόλα και λίγο ζωμό λαχανικών ή κοτόπουλου. Βάλε επίσης 1/4 κ.γ. αλάτι για κάθε φλιτζάνι κινόα. Αν θέλεις βάλε και άλλα αρωματικά και μπαχαρικά για να την κάνεις ακόμα πιο νόστιμη.

You may also like

Hot News