quinoa

Όλα όσα πρέπει να ξέρεις πριν μαγειρέψεις την κινόα!

By

Την έχω βάλει στη ζωή μου εδώ και αρκετά χρόνια και μάλιστα με τη μορφή μακαρονιών. Σήμερα, όμως, θα σου μιλήσω για την κινόα που μοιάζει με ρύζι αλλά στην πραγματικότητα δεν είναι, καθώς δεν αποτελεί υδατάνθρακα. Περιέχει πολλά θρεπτικά συστατικά και πρωτεΐνες.

Δες όλα τα tips που πρέπει να κάνεις για να το μαγειρεύεις σωστά

1. Ένα φλιτζάνι αμαγείρευτο κινόα δίνει τρία φλιτζάνια μαγειρεμένο.

2. Για να βράσεις 1 φλ. κινόα χρειάζονται 2 φλ. νερό.

kl_kinoa02

3. Για να φύγει η φυσική πικρίλα της κινόα κάνε ένα καλό πλύσιμο πριν το βράσιμο.

4. Η κινόα για να γίνει, χρειάζεται  γύρω στα 20 λεπτά.

5. Για να την κάνεις πιο νόστιμη ρίχνεις μέσα στην κατσαρόλα και λίγο ζωμό λαχανικών ή κοτόπουλου. Βάλε επίσης 1/4 κ.γ. αλάτι για κάθε φλιτζάνι κινόα. Αν θέλεις βάλε και άλλα αρωματικά και μπαχαρικά για να την κάνεις ακόμα πιο νόστιμη.

You may also like

Follow @keepupgr

This error message is only visible to WordPress admins

Error: The account for needs to be reconnected.
Due to recent Instagram platform changes this Instagram account needs to be reconnected in order to continue updating. Reconnect on plugin Settings page

Hot News

post-image
Beauty Μυστικά Ομορφιάς

Eίσαι αρχάρια στο βάψιμο φρυδιών: Δες τα 5 βήματα που πρέπει να ακολουθήσεις για ombre βάψιμο

To να αποκτήσεις τέλεια σχηματισμένα και βαμμένα φρύδια δεν είναι εύκολη υπόθεση – ή τουλάχιστον αυτό πίστευα μέχρι πρόσφατα....
Διαβάστε Περισσότερα