Πιες καφέ κάνει καλό: Οι ευεργετικές ιδιότητες του καφέ που σίγουρα δε γνωρίζεις!

By

Είναι σίγουρα μια από τις αγαπημένες σου συνήθειες κάθε πρωί για να καταφέρεις να ξυπνήσεις και να ανοίξει το μάτι. Όμως η κατανάλωση του πρέπει να γίνεται με μέτρο, για να σου παρέχει μόνο τα ευεργετικά του στοιχεία. 

Μια φυσιολογική συγκέντρωση καφεΐνης είναι περίπου 500 μικρογραμμάρια ανά ημέρα, δηλαδή το ιδανικό είναι να πίνεις από 2 έως 4 καφέδες κάθε μέρα.

Είδος καφέ ανά μερίδα και η περιεκτικότητα σε καφεΐνη (mg)

  • Γαλλικός καφές (200ml) 115 – 175mg
  • Στιγμιαίος καφές (180ml) 65 – 100mg
  • Εσπρέσο (30ml) 30 – 65mg
  • Ελληνικός καφές (60ml) 40 – 50mg
  • Ντεκαφεϊνέ στιγμιαίος καφές (200ml) 2-3mg
  • Ντεκαφεϊνέ ελληνικός καφές (60ml) 0.75 – 1mg
  • Ντεκαφεϊνέ εσπρέσο (30ml) 0 – 0.5mg

Ο καφές με μέτρο κάνει καλό! -φυσικά και χωρίς ζάχαρη-

Εάν πίνεις 2 με 3 καφέδες την ημέρα -ξαναλέω, χωρίς ζάχαρη, σιρόπια και σαντιγί- έχουν ευεργετικές επιδράσεις στην υγεία. Η μέτρια κατανάλωση σχετίζεται με μειωμένο κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη τύπου ΙΙ, καρδιοαγγειακών νοσημάτων, εμφραγμάτων και γενικότερα θνησιμότητα από καρδιομεταβολικά νοσήματα. Επιπλέον, η καφεΐνη επιδρά στη γαστρική λειτουργία επιταχύνοντας την γαστρική κένωση και μειώνει την εμφάνιση της νόσου Parkinson, με τη μέγιστη προστασία να επιτυγχάνεται με κατανάλωση τριών φλιτζανιών ανά ημέρα. Τέλος, να σε ενημερώσω ότι ο καφές περιέχει περισσότερα αντιοξειδωτικά ακόμη και από φρούτα και λαχανικά!!

Ήξερες ότι..

1.Πρέπει να περιμένεις  τουλάχιστον μία ώρα  από τη στιγμή που θα σηκωθείς από το κρεβάτι για να πιεις καφέ, αν θέλεις να αξιοποιήσεις όσο το δυνατόν περισσότερο την επίδραση της καφεΐνης στον οργανισμό σου. Αντέχεις;

2. Σύμφωνα με έρευνα του πανεπιστημίου του Χάρβαρντ, διαπιστώθηκε ότι οι πιθανότητες να εμφανίσει μία γυναίκα κατάθλιψη μειώνονταν κατά 20% αν κατανάλωνε καφέ. Οπότε πιες!

3. Έρευνα που έγινε το 2008 έδειξε ότι η μυρωδιά του καφέ από μόνη της μπορεί να σας ξυπνήσει!

4.Ο καφές βοηθά στην γυμναστική. Εάν χρειάζεσε μερικά «καύσιμα» για την καθημερινή σου προπόνηση, ο καφές είναι η λύση, αφού ενισχύει την αντοχή και την δύναμη.

5.Ο καλοκαιρινός καφές δεν είναι τόσο αποτελεσματικός γιατί έχει λιγότερη καφεΐνη. Τουλάχιστον είναι δροσιστικός!

6.Μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης Αλτσχάιμερ. Όσοι πίνουν 3 με 4 κούπες καφέ την ημέρα έχουν 20% λιγότερες πιθανότητες να εμφανίσουν τη νόσο Αλτσχάιμερ.

Να προτιμάς καφέ βιολογικής καλλιέργειας, καθώς οι κόκκοι του δεν ψεκάζονται με εντομοκτόνα και παρασιτοκτόνα!

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
Beauty Home

5 πανέξυπνοι τρόποι για να βάλεις το baby oil στο πρόσωπό σου!

Δεν χρειάζεται να δίνεις μια περιουσία σε προϊόντα ομορφιάς και περιποίησης εφόσον υπάρχουν αντίστοιχα προϊόντα που χρησιμοποιείς έτσι κι...
Διαβάστε Περισσότερα