Πίτσα ή πίτσα; Η μια έχει 1450 θερμίδες και η άλλη 209! Ποια η διαφορά τους;

By

Φαινομενικά μοιάζουν ίδιες. Όμως έχουν τεράστιες διαφορές κύριως στη ζύμη από την οποία είναι φτιαγμένες. Για δες παρακάτω…

Πόσες φορές σου έχει τύχει να λαχταράς μια πίτσα με μπόλικο τυρί, γαλοπούλα, μανιτάρια και ό,τι άλλο μπορείς να φανταστείς; Επειδή είμαι σίγουρη πως η απάντηση είναι “πολλές” δες τι μπορείς να κάνεις για να τρως πίτσα κάθε μέρα.

Η πίτσα για την οποία σου μιλάω έχει 209 θερμίδες και 29 γρ. πρωτεϊνης!

Για να φτιάξεις τη ζύμη της θα χρειαστείς μόνο 3/4 φλ. ασπράδια αυγών τα οποία θα βάλεις στο τηγάνι και θα τηγανίσεις σαν ομελέτα. Βάλε από πάνω 1/4 φλ. τριμμένη μοτσαρέλα και ό,τι θέλεις από έξτρα υλικά. Μπορείς να βάλεις παρμεζάνα (που είναι από τα τυρία με τις λιγότερες θερμίδες), γαλοπούλα, μανιτάρια και πιπεριές.

Βάλε την πίτσα σου στον φούρνο και ψήσε μέχρι να γίνει τραγανή.

Με αυτόν τον τρόπο μπορείς να φας άφοβα μια ολόκληρη πίτσα στην καθισιά σου.

You may also like

Follow @keepupgr

This error message is only visible to WordPress admins

Error: The account for needs to be reconnected.
Due to recent Instagram platform changes this Instagram account needs to be reconnected in order to continue updating. Reconnect on plugin Settings page

Hot News

post-image
Beauty Μυστικά Ομορφιάς

Eίσαι αρχάρια στο βάψιμο φρυδιών: Δες τα 5 βήματα που πρέπει να ακολουθήσεις για ombre βάψιμο

To να αποκτήσεις τέλεια σχηματισμένα και βαμμένα φρύδια δεν είναι εύκολη υπόθεση – ή τουλάχιστον αυτό πίστευα μέχρι πρόσφατα....
Διαβάστε Περισσότερα