Οι διατροφικές “αμαρτίες” που μπορείς να κάνεις στις διακοπές και να μην πάρεις γραμμάριο!

By

Όσο κι αν θέλουμε να μείνουμε αυστηρά προσηλωμένοι στο διατροφικό πρόγραμμά μας  και να διατηρήσουμε τα κιλά που χάσαμε,το καλοκαίρι οι αντιστάσεις χαλαρώνουν.

Λίγο το κρασί, λίγο η θάλασσα και το αγόρι μας – όπως λέει και το γνωστό άσμα – ο κίνδυνος να πάρουμε κιλά είναι πολύ πιθανόν να γίνει πραγματικότητα. Όσο περίεργο και να σας ακουστεί, το αλκοόλ είναι ο κύριος λόγος που παίρνουμε θερμίδες! Όμως το πιο σημαντικό είναι ότι εκτός των πολλών θερμίδων που παρέχει στο σώμα μας, όλοι μας συνηθίζουμε, ιδιαίτερα στις διακοπές να το συνοδεύουμε με κάθε λογής μεζεδάκια που αυξάνουν περαιτέρω το θερμιδικό περιεχόμενο της καλοκαιρινής αυτής απόλαυσης.

Το αλκοόλ πολλές φορές μας παρέχει μόνο θερμίδες χωρίς κάποιο επιπλέον θρεπτικό συστατικό. Μιλάμε, λοιπόν, για κενές θερμίδες που απλώς συμβάλλουν στην αύξηση του βάρους και του λίπους στο σώμα και κυρίως στην περιφέρεια της μέσης, το λεγόμενο κοιλιακό λίπος.

Σημειώστε δε, ότι όσο περισσότερο αλκοόλ έχει ένα αλκοολούχο ποτό τόσες περισσότερες θερμίδες αποδίδει στον οργανισμό.

Επιπλέον, είναι ένα ρόφημα που απορροφάται γρήγορα, δεν συμβάλλει στον κορεσμό και έτσι το αίσθημα της πείνας παραμένει ισχυρό.

Το βάρος μας όμως αυξάνεται, καθώς το σώμα χρησιμοποιεί αυτές τις θερμίδες για ενέργεια και το επιπλέον φαγητό που καταναλώνουμε σαν συνοδευτικό αποθηκεύεται στο σώμα.

Οι αποθήκες λίπους στο σώμα δεν κινητοποιούνται αλλά τείνουν να αυξηθούν όσο το αλκοόλ ρέει στο αίμα μας.

Βέβαια, αν περιορίζουμε την ποσότητα τα αποτελέσματα είναι ακριβώς τα αντίθετα: Ένα ποτηράκι ούζο ή κρασί φαίνεται ότι έχει ιδιαίτερα θετικές ιδιότητες για τη διατήρηση της καλής υγείας του οργανισμού και ιδιαιτέρως του καρδιαγγειακού συστήματος, προκαλεί αγγειοδιαστολή και μειώνει την αρτηριακή πίεση. Εκτός των άλλων, θεωρείται ότι περιέχει ισχυρά στοιχεία που συμβάλλουν κατά της γήρανσης του δέρματος και διαφόρων μορφών καρκίνου.

Τι πρέπει να προσέξεις

  • Οι πολλοί τηγανητοί μεζέδες αυξάνουν τον κίνδυνο για αύξηση των τιμών χοληστερίνης στον ορό του αίματος.
  • Τα τουρσιά και τα αλμυρά τυριά αυξάνουν την πίεση.
  • Τόσο τα αλμυρά τρόφιμα όσο και τα τηγανισμένα και πλούσια σε επιβλαβή λιπαρά δεν βοηθούν τον οργανισμό να αποτοξινωθεί και συμβάλλουν στην γήρανση των ιστών και του δέρματος.

Έτσι, το συνοδευτικό του ποτού σας μπορεί τελικά να σας επιβαρρύνει. Φυσικά και υπάρχουν οι εναλλακτικές και είναι νόστιμες και καλοκαιρινές!

Δείτε τις γευστικές και θρεπτικές τροφές για να ελέγξετε το βάρος σας και να ενισχύσετε την υγεία του οργανισμού σας κατά τη διάρκεια των διακοπών.

  • Πιπεριές γεμιστές με ανθότυρο
  • Χταπόδι στα κάρβουνα με φρέσκια σαλάτα
  • Κρητικός ντάκος
  • Σαλάτα με διάφορα θαλασσινά όπως μύδια, κυδώνια, γαρίδες
  • Μανιτάρια πλευρώτους λαδορίγανη
  • Σκορδάτες γαρίδες
  • Μελιτζάνες ψητές στη σχάρα με τριμμένη τομάτα και σκόρδο
  • Κολοκυθάκια ψητά στη σχάρα και ελαφρύ τζατζίκι
  • Σαρδέλες ψητές με σκόρδο και καυτερή πιπεριά
  • Λιαστές τομάτες με κατίκι
  • Γαύρος ξιδάτος και αγγούρι
  • Ντολμαδάκια με γιαούρτι

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
FITNESS Κάψε θερμίδες

“Ήμουν εθισμένη με το τρέξιμο! Μέχρι που ξεκίνησα τα βάρη και άλλαξε το σώμα μου…”

Μια αληθινή ιστορία που θα σε εμπνεύσει! “Ξεκίνησα να γυμνάζομαι κάνοντας γιόγκα και τρέχοντας αλλά πολύ γρήγορα εθίστηκα στις...
Διαβάστε Περισσότερα
post-image
FITNESS Κάψε θερμίδες

Η πιο δημοφιλής fitness Instagramer στον κόσμο, Kayla Itsines, σου δείχνει εύκολες ασκήσεις για την εγκυμοσύνη σου!

Αν είσαι έγκυος και θέλεις να κάνεις κάτι για να συνεχίσεις να έχεις ενέργεια, όμορφη διάθεση και όμορφο, γυμνασμένο...
Διαβάστε Περισσότερα