Πώς να χάσεις γρήγορα το λίπος από την κοιλιά σύμφωνα με τους ειδικούς!

By

Είναι ένα κοινό πρόβλημα από το οποίο υποφέρουν και άντρες και γυναίκες. Και ο λόγος που πρέπει να χάσεις το λίπος από την κοιλιά δεν είναι απλά αισθητικός είναι και επειδή το λίπος σε εκείνη την περιοχή είναι επικίνδυνο.

Η αλήθεια όμως είναι, όπως θα έχεις καταλάβει κι εσύ, πως το λίπος από την περιοχή της κοιλιάς δεν εξαφανίζεται εύκολα.

Οι αλλαγές που πρέπει να κάνεις για να δεις γρήγορα αποτελέσματα είναι οι παρακάτω.

Ξεκίνα να τρως full πρωτεϊνη

Θα σε βοηθήσει να νιώθεις χορτάτη για περισσότερο και θα κάνει και τον μεταβολισμό σου να λειτουργεί καλύτερα. Πρωτεϊνη μπορείς να πάρεις από το κοτόπουλο, το ψάρι, τη γαλοπούλα, τα αυγά καθώς και τα φασόλια, τις φακές και τους ξηρούς καρπούς. Φρόντιζε να τρως 20-30 γραμμάρια πρωτεϊνης σε κάθε γεύμα σου.

Κόψε τους επεξεργασμένους υδατάνθρακες

Παρόλο που κάποιοι υδατάνθρακες μπορεί να σε βοηθήσουν να χάσεις βάρος και να κάψεις το λίπος στην κοιλιά, υπάρχουν και κάποιοι άλλοι που δεν βοηθούν καθόλου. Ανάμεσα σε αυτούς είναι το λευκό ψωμί, τα λευκά ζυμαρικά και η ζάχαρη. Τρώγε δημητριακά ολικής άλεσης και γενικά τροφές ολικής άλεσης.

Βάλε στη διατροφή σου το ουράνιο τόξο

Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να τρως φρούτα και λαχανικά σε όλα τα χρώματα. Φρόντισε το κάθε σου πιάτο να έχει κατά το ήμιση φρούτα και λαχανικά και θα δεις μεγάλη διαφορά στην κοιλιά σου.

Βάλε το HIIT στη ζωή σου

Θα δεις τεράστια αποτελέσματα μόνο με 20 λεπτά προπόνησης την ημέρα. Με το HIIT θέτεις σε λειτουργία τον μεταβολισμό σου και καις απίστευτα ακόμα και για ώρες μετά το τέλος της προπόνησης.

Κοιμήσου καλά και μάθε να κοντρολάρεις το άγχος σου

Παρόλο που η δίαιτα και η άσκηση είναι το κλειδί για να εξαφανίσεις το λίπος, υπάρχει και ακόμα ένας παράγοντας που παίζει ρόλο και αυτός είναι ο ύπνος και ο έλεγχος του στρες. Φρόντισε να κάνεις διαλογισμό μια φορά την ημέρα για 10 λεπτά έτσι ώστε να είσαι ήρεμη. Επιπλέον φρόντιζε να κοιμάσαι καλά απομακρύνοντας από το δωμάτιό σου οποιαδήποτε πηγή φωτός και οποιαδήποτε ηλεκτρονική συσκευή. Ο βραδινός σου ύπνος καλό είναι να διαρκεί 7-8 ώρες.

You may also like

Follow @keepupgr


This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.

Hot News

post-image
FITNESS KeepUp Like a Star Workouts

Οι ασκήσεις της Khloe Kardashian για να φορέσεις το skinny τζιν που δεν σου μπαίνει πια!

Μπορεί να μην είσαι φαν της Khloe αλλά είναι δύσκολο να μην καταλαβαίνεις την τεράστια προσπάθεια που έχει καταλάβει...
Διαβάστε Περισσότερα
post-image
ΔΙΑΤΡΟΦΗ Σωστή διατροφή

Η top δίαιτα όλων των διαιτών λέγεται 16:8! Πρέπει να τη δοκιμάσεις.

Από τη στιγμή που τη διάβασα συνηδειτοποίησα πως τον τελευταίο καιρό την κάνω χωρίς να το καταλαβαίνω. Μήπως αυτός...
Διαβάστε Περισσότερα