keepup_wellness

Πώς θα απαλλαχθείς από την κατακράτηση υγρών… Υπάρχουν τουλάχιστον 10 τρόποι!

By


Όσο και αν προσέχεις, η κατακράτηση υγρών είναι συνήθως υπεύθυνη για τα 1 – 2 κιλά που δείχνει επάνω η ζυγαριά.

Η κατακράτηση υγρών είναι ένα φαινόμενο που παρατηρείς σε συγκεκριμένες περιόδους, πχ λίγο πριν τις δύσκολες μέρες, όταν καταναλώνεις αλκοόλ παραπάνω από όσο θα έπρεπε και γενικά κάνεις διατροφικές ατασθαλείες.


Υπάρχει λύση στο πρόβλημα;

Φυσικά και υπάρχει, όχι μία αλλά 10! Πάμε να δούμε μαζί τι πρέπει να αλλάξεις για να βοηθήσεις τον οργανισμό σου να αποσυμφοριστεί!

1. Νερό, νερό, νερό

Αυτό πρέπει να το κάνεις έτσι κι αλλιώς, είτε κάνεις δίαιτα είτε όχι, αλλά σε περιόδους κατακράτησης ακόμη παραπάνω.

2. Μηλόξιδο έχεις δοκιμάσει;

Ξέχνα το λεμόνι με χλιαρό νερό που συστήνουν πολλοί να πίνουμε το πρωί και δοκίμασε να βάλεις σε 1 ποτήρι χλιαρό νερό 1 κουτ. γλυκού μηλόξιδο και 2 κουτ. γλυκού μέλι. Θα το πίνεις κάθε πρωί για όσο αισθάνεσαι φουσκωμένη και θα δεις μεγάλη διαφορά.

3. Σόδα με χαμομήλι μετά το μεσημεριανό

Μπορεί να θέλεις να καταναλώσεις τα αγαπημένα σου αναψυκτικά, αλλά αν θέλεις να νιώσεις ανάλαφρη δοκίμασε 2 ώρες μετά το μεσημεριανό σου γεύμα να πίνεις 1 φλιτζάνι χαμομήλι που μέσα έχεις διαλύσει 1 κουτ. γλυκού σόδα. Στην αρχή η γεύση του ίσως σε ξενίσει, ωστόσο αν το δοκιμάσεις για τις περιόδους κατακράτησης υγρών θα διαπιστώσεις ότι βοηθάει.

4. Μείωσε το αλάτι

Καλό είναι να αποφεύγεις το αλάτι σε περιόδους κατακράτησης υγρών, ωστόσο αν δεν μπορείς να φας φαγητό χωρίς αλάτι, προτίμησε αλάτι Ιμαλαΐων. Επίσης, δεν θα ρίχνεις έξτρα αλάτι στο πιάτο σου, ενώ στη σαλάτα μπορείς και να μην βάλεις καθόλου και να της δώσεις γεύση με μυρωδικά, λεμόνι ή ξίδι.

5. Τι δεν πρέπει να τρως

Όσο κάνεις αποτοξίνωση μείνε μακριά από γαλακτοκομικά προϊόντα που έτσι κι αλλιώς προκαλούν φουσκώματα, καθώς και από τη ζάχαρη, το κόκκινο κρέας και το αλκοόλ.

6. Το detox που πρέπει να δοκιμάσεις

Ρίξε μέσα στο μπλέντερ τσάι του βουνού, ταραξάκο, σημύδα, λουίζα, τσουκνίδα και μελισσόχορτο και χτύπα μέχρι να γίνουν ένα ενιαίο μίγμα, αλλά όχι σκόνη. Φυλάς το μίγμα βοτάνων σε μεταλικό ή γυάλινο βάζο και καθημερινά φτιάχνεις ένα ρόφημα με 1 κουτ. σούπας από το μίγμα και προσθέτεις και 1 ξυλάκι κανέλα Κεϋλάνης.

7. Καθημερινή άσκηση

Ηκαθημερινή άσκηση επιβάλλεται! Δε χρειάζεται να είσαι 2 ώρες στο γυμναστήριο, αλλά τουλάχιστον 40-45 λεπτά μπορείς να τα αφιερώνεις στον εαυτό σου!

8. Τρώμε τους καλούς υδατάνθρακες

Φρούτα και λαχανικά είναι φίλοι μας. Για αυτό και οι επεξεργασμένοι υδατάνθρακες πρέπει να μένουν έξω από τη διατροφή μας.

9. Βραδινό πριν τις 21.00

Είσαι από αυτούς που τρώνε γύρω στις 11 και μετά πηγαίνουν για ύπνο; Μεγάλο λάθος! Θα πρέπει να έχεις φάει το βραδινό σου γεύμα τουλάχιστον 3 ώρες πριν τον ύπνο.

10. Μήπως είσαι απλά σε δύσκολες μέρες;

Κατακράτηση υγρών παρουσιάζουν οι γυναίκες και κατά τη διάρκεια της περιόδου. Ακολούθησε τις παραπάνω συμβουλές λοιπόν και περίμενες να περάσουν οι δύσκολες μέρες για να ξεφουσκώσεις τελείως.

You may also like

Follow @keepupgr


This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.

Hot News

post-image
Aδυνάτισμα ΔΙΑΤΡΟΦΗ

“Κάνω διατροφή” και έχω επιθυμία για γλυκό! Πώς το λύνω;

Είναι το συναίσθημα που δημιουργείται σχεδόν αυτόματα αργά το βράδυ και μάλιστα σε περίεργες ώρες, που ξαφνικά έχετε μία...
Διαβάστε Περισσότερα
ΔΙΑΤΡΟΦΗ Σωστή διατροφή

Το Μενου της εβδομάδας (25/11-1/12): Τι να φας για βραδινό από Δευτέρα έως Κυριακή!

Για να μην αγχώνεσαι για το τι θα μαγειρέψεις κάθε μέρα, σου έχω παρακάτω ένα υγιεινο, θρεπτικο μενού για...
Διαβάστε Περισσότερα