Σίσσυ Χρηστίδου: Αυτή τη δίαιτα έκανε και έχασε τα περιττά κιλά!

By

Είναι μια από τις γυναίκες που αντιμετωπίζουν πρόβλημα με το βάρος τους καθώς έχει πολλά σκαμπανεβάσματα ανά τακτά χρονικά διαστήματα.

Τελευταία, όμως, φαίνεται πως έχει βρει μια διατροφή που της έχει φέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα και την έχει βοηθήσει να χάσει τα περιττά κιλά.

Δες τι ακριβώς τρώει από Δευτέρα μέχρι Κυριακή.

Πρωινό: 

1 τοστ (ψωμί ολικής άλεσης) με 1 φέτα γαλοπούλα και 1 φέτα τυρί χαμηλών λιπαρών ή γάλα 1,5% (200ml) και 3 κ.σ βρώμη ή δημητριακά ολικής άλεσης και 10 αμύγδαλα

Δεκατιανό: 

1 φρούτο και 10 αμύγδαλα

Μεσημεριανό:

1η μέρα: 1 μπριζόλα μοσχαρίσια 130γρ. και σαλάτα με 1 κ.σ ελαιόλαδο

2η μέρα: 1 ½ φλιτζ. Τσαγ. Φασολάκια κοκκινιστά, 60 γρ. τυρί φέτα χαμηλών λιπαρών και 1 μικρό παξιμάδι ολικής άλεσης

3η μέρα: Ομελέτα με 2 αυγά και λαχανικά και σαλάτα με 1 κ.σ ελαιόλαδο

4η μέρα: Πατατοσαλάτα με 2 μέτριες πατάτες βραστές και 1 τόνο σε νερό, 1 κ.σ ελαιόλαδο και λαχανικά

5η μέρα: Κοτόπουλο ψητό 130 γρ. με 3 μέτριες πατάτες φούρνου και σαλάτα με 1 κ.σ ελαιόλαδο

6η μέρα: Ψαρονέφρι 130 γρ. και σαλάτα με ½ αβοκάντο

7η μέρα: Ψάρι ψητό 150 γρ. και σαλάτα με 1κ.σ ελαιόλαδο

Απογευματινό:

1 φρούτο και 10 αμύγδαλα

Βραδινό:

1η μέρα: 2 φλιτζ. Τσαγ. Σαλάτα εποχής με 1 κ.σ ελαιόλαδο, 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης, 1 φέτα γαλοπούλα και 1 φέτα τυρί χαμηλών λιπαρών

2η μέρα: 2 φλιτζ. Τσαγ. Σαλάτα εποχής με 1 κ.σ ελαιόλαδο και 2 καλαμάκια κοτόπουλο

3η μέρα: 2 φλιτζ. Τσαγ. Σαλάτα εποχής με 1 κ.σ ελαιόλαδο , 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης, 1 φέτα γαλοπούλα και 1 φέτα τυρί χαμηλών λιπαρών

4η μέρα: Σαλάτα με 60γρ τυρί, 1 φέτα γαλοπούλα και 1 μικρό παξιμάδι

5η μέρα: 1 γιαούρτι 2% και 1 μέτριο φρούτο

6η μέρα: Κριθαρένιο παξιμάδι με ντομάτα τριμμένη, 1κ.σ τυρί τριμμένο και 1κ.γ ελαιόλαδο

7η μέρα: 2 φλιτζ. Τσαγ. Σλάτα εποχής με 1 κ.σ ελαιόλαδο, 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης, 1 φέτα γαλοπούλα και 1 φέτα τυρί χαμηλών λιπαρών.

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
ΔΙΑΤΡΟΦΗ Σωστή διατροφή

Η διάσημη ηθοποιός Vanessa Hudgens κάνει αυτή τη διατροφή και νιώθει πολύ πιο υγιής!

Αυτό που είναι ακόμα πιο ενδιαφέρον είναι πως δεν κάνει τη συγκεκριμένη διατροφή για να χάσει βάρος! Απλά για...
Διαβάστε Περισσότερα