Σοβαρά τώρα! Αυτές είναι οι 9 τροφές που συστήνουν οι διατροφολόγοι

By

Υπάρχουν τόσες πολλές δίαιτες σε αυτόν τον κόσμο που μπορεί να κάνουν το μυαλό σου να εκραγεί αν προσπαθήσεις να τις μάθεις όλες για να δεις ποια σου ταιριάζει. Άλλωστε εμείς εδώ στο keepup δεν είμαστε φαν της δίαιτας αλλά της σωστής και ισορροπημένης διατροφής.

Υπάρχουν, όμως, μερικές τροφές που οι περισσότεροι ειδικοί στα θέματα διατροφής συμφωνούν ότι πρέπει να τρως.

Οι παρακάτω 9 τροφές που θα δεις είναι αυτές που συνιστούν να τρως 17 διατροφολόγοι και γιατροί. Αυτές τις τροφές θεωρούν σούπερ υγιεινές και έτσι κι εγώ σου τις προτείνω ανεπιφύλακτα.

Μύρτιλο Είναι γεμάτο αντιοξειδωτικά και δεν πρόκειται να υπάρξει διατροφολόγος που να μην το συστήνει. Περιέχει βιταμίνες Α, C, K και βοηθάει στην πρόληψη καρδιακών παθήσεων και κάποιον μορφών καρκίνου.

Πράσινα λαχανικά Τα σκουροπράσινα λαχανικά έχουν λίγες θερμίδες και άπειρα θρεπτικά συστατικά. Άρχισε να τα τρως ασύστολα.

Αβοκάντο Πολλοί λένε ότι το αβοκάντο είναι το “βούτυρο του Θεού”. Είναι το τέλειο φαγητό λένε οι ειδικοί καθώς είναι γεμάτο βιταμίνες Κ, C, B5 και B6.

Φασόλια Αποτελούν εξαιρετική πηγή πρωτεϊνης, φυτικών ινών και βοηθούν στη μείωση της χοληστερίνης και στη διατήρηση του ιδανικού βάρους. Είναι με λίγα λόγια τέλεια για δίαιτα!

Σκόρδο Δώσ’του να καταλάβει. Οι ειδικοί συμφωνούν πως είναι ένα από τα καλύτερα superfoods. Βοηθάει στη μείωση της χοληστερίνης και της αρτηριακής πίεσης. Ο καλύτερος τρόπος για να το φας είναι φρέσκο, λιωμένο και όχι πολύ μαγειρεμένο (όχι πάνω από 10 λεπτά).

Λεμόνι Μάθε να πίνεις ζεστό νερό με λεμόνι κάθε πρωί και θα δεις την επιδερμίδα σου να λάμπει. Βάλ’το σε όλα τα ψητά, τα λαχανικά και τις σαλάτες σου. Θα νοστιμήσει το φαγητό σου και θα του χαρίσει μια έξτρα αντιοξειδωτική δράση.

Σπόροι chia Αυτός ο μικρός καρπός βρίσκεται σίγουρα στη λίστα των superfood. Έχει ωμέγα-3 λιπαρά και αντιοξειδωτικά και είναι γεμάτο φυτικές ίνες. Βάλ’τα μέσα στο smoothie σου ή και στη σαλάτα. Ούτε καν που θα το καταλάβεις και θα πάρεις και τα θρεπτικά συστατικά του.

Κινόα Το κινόα με το οποίο μπορείς να αντικαταστήσεις τα ζυμαρικά και να μη νιώθεις και την έλλειψή τους είναι γεμάτο φυτικές ίνες, μαγνήσιο και βιταμίνη B.

Σολομός Είναι από τα ψάρια με τα περισσότερα θρεπτικά συστατικά. Έχει ωμέγα-3 λιπαρά και η κατανάλωσή του συνδέεται με την μείωση της κατάθλιψης και του καρκίνου.

You may also like

Hot News