Σταματίνα Τσιμτσιλή: Έτσι Έχασε τα Κιλά της Εγκυμοσύνης της Τόσο Γρήγορα!

By

Είναι από τις γυναίκες που λίγο παραπάνω να φάνε, θα φανεί και αυτό είναι κάτι που το γνωρίζει η Σταματίνα Τσιμτσιλή.

Μετά τον ερχομό του τρίτου της παιδιού κατέβαλε μεγάλη προσπάθεια να χάσει τα κιλά της εγκυμοσύνης που πήρε και τα έχει καταφέρει πολύ καλά μέχρι τώρα.

Η ίδια έχει πει σχετικά με την διατροφή της και τη σχέση της με το φαγητό: “Προσπαθώ να μαζευτώ. Και εγώ πεινάω. Αλλά αυτό να το ζεις μια ζωή είναι λίγο βασανιστικό. Κάνω λίγο κράτει Δευτέρα με Παρασκευή και το Σαββατοκύριακο τσιμπάω λίγο. Κάποια στιγμή ρώτησα τον Κώστα τι να κάνω, γιατί κάνω διατροφή και δεν χάνω. Πρέπει να πεινάσεις μου λέει. Αλλά συνηθίζεται η πείνα. Αν κόψεις το βραδινό, θα πεινάσεις τη μία μέρα, τη δεύτερη, την τρίτη. Μετά από μία εβδομάδα συνηθίζει το στομάχι σου”.

Πριν από μερικές μέρες η παρουσιάστρια και μαμά τριών παιδιών αποκάλυψε ποια είναι η διατροφή που κάνει αυτή τη στιγμή στη ζωή της.

Πρωινό: 1 καφέ μέτριο με γάλα και ένα τοστ με γαλοπούλα και τυρί

Μεσημεριανό: κοτόπουλο ή μπιφτέκι ή ψάρι (τσιπούρα ή σολωμό) με πράσινη σαλάτα με ρόκα και μαρούλι

Βραδινό: κοτόπουλο ή μπιφτέκι ή ψάρι με σαλάτα ή λαδερό όπως μπάμιες ή φασολάκια

Σνακ: ένα φρούτο ή μια μπάρα δημητριακών

Γενικά αποφεύγει το ψωμί, τα τηγανιτά, τα αναψυκτικά και το αλκοόλ ενώ πίνει πάρα πολύ νερό.

You may also like

Follow @keepupgr

This error message is only visible to WordPress admins

Error: The account for needs to be reconnected.
Due to recent Instagram platform changes this Instagram account needs to be reconnected in order to continue updating. Reconnect on plugin Settings page

Hot News

post-image
Beauty Μυστικά Ομορφιάς

Eίσαι αρχάρια στο βάψιμο φρυδιών: Δες τα 5 βήματα που πρέπει να ακολουθήσεις για ombre βάψιμο

To να αποκτήσεις τέλεια σχηματισμένα και βαμμένα φρύδια δεν είναι εύκολη υπόθεση – ή τουλάχιστον αυτό πίστευα μέχρι πρόσφατα....
Διαβάστε Περισσότερα