Τα top tips των trainers για να σταματήσεις επιτέλους να τρως υπερβολικά πολύ!

By

Αν είσαι σε φάση που δεν μπορείς να σταματήσεις να τρως η αλήθεια είναι πως κάτι πρέπει να κάνεις.

Λόγω του ότι έχω άτομο στο πολύ κοντιμό που περιβάλλον που αυτή την περίοδο για ψυχολογικούς λόγους τρώει ό,τι βρίσκει μπροστά του (κοτόπιτα με σφολιάτα για πρωινό, ένα τεράστιο πιάτο σπιτικού φαγητού για μεσημέρι, junk food το βράδυ, αναψυκτικά και γλυκά χωρίς σταματημό) είπα να γράψω ένα άρθρο για να βοηθήσω εκείνη αλλά και εσένα που αντιμετωπίζεις το ίδιο πρόβλημα.

Ξέρω, η ζωή έχει δυσκολίες και μπορεί να περνάς μια από τις δυσκολότερες και πιο άσχημες ψυχολογικά φάσεις σου αλλά θα περάσει κι αυτό. Μην το βάζεις κάτω. Ακολούθα τα tips που σου δίνω παρακάτω και θα εφαρμόζοντάς τα θα νιώσεις πολύ καλύτερα.

Κάτσε στο τραπέζι Σταμάτα να τρως όρθια στον πάγκο της κουζίνας ή πάνω από το νεροχύτη, μέσα στο αυτοκίνητο ή στον καναπέ του σαλονιού σου. Άρχισε να τρως επίσημα στο τραπέζι της κουζίνας ή της τραπεζαρίας σου. Δώσε στο γεύμα σου τον χρόνο που του αξίζει. Πάρε μια βαθιά ανάσα, νιώσε ευγνωμοσύνη για το φαγητό που υπάρχει στο τραπέζι σου και φάει.

Φάε χωρίς περισπασμούς Άσε κάτω το κινητό και το tablet, μείνε μακριά από την τηλεόραση και μην κάνεις τίποτα άλλο όσο τρως. Τρώγοντας χωρίς περισπασμούς θα καταλαβαίνεις πότε έχεις χορτάσει.

Άφηνε το πιρούνι κάτω ανάμεσα σε κάθε μπουκιά Αυτό θα σε βοηθήσει να σταματήσεις να τρως τόσο γρήγορα με αποτέλεσμα να μην προλαβαίνει το μυαλό και το στομάχι σου να καταλάβει πότε χόρτασε. Οι ειδικοί προτείνουν ακόμα και ένα 10λεπτο διάλειμμα στη μέση του γεύματος για να καταλάβεις που βρίσκεσαι και αν πεινάς ακόμα.

Κάνε τουλάχιστον 20 λεπτά να φας Μην φας το φαγητό σου μέσα σε 5 λεπτά βιαστικά. Χαλάρωσε, πες καμιά κουβέντα με τον σύντροφο ή τα παιδιά σου και φάε σιγά-σιγά.

Φάε τροφές υψηλές σε φυτικές ίνες Φρόντιζε κάθε γεύμα σου να περιέχει φυτικές ίνες (αβοκάντο, φασόλια, chia seeds, μπρόκολο, αχλάδια) έτσι ώστε να νιώθεις χορτάτη για πολύ περισσότερο.

Φάε μέχρι να είσαι χορτάτη κατά 80% Δύο πράγματα πρέπει να προσέχεις όταν τρως. Το ένα είναι να μασάς κάθε μπουκιά 25-30 φορές. Το δεύτερο είναι να σταματάς να τρως όταν νιώθεις χορτάτη κατά 80%.

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
FITNESS Κάψε θερμίδες

Γρήγορες ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν να προλάβεις τους πονους σε αυχένα και πλάτη

Η καθιστική ζωή μπροστά σε έναν υπολογιστή είναι ο μεγαλύτερος εχθρός του αυχένα και της πλάτης. Μπορεί να μην...
Διαβάστε Περισσότερα