Θέλεις να χάσεις βάρος γρήγορα; Πρέπει να δοκιμάσεις τη δίαιτα των βραστών αυγών!

By

Έχει γίνει πολύ δημοφιλής τα τελευταία χρόνια και όχι άδικα μιας και η δίαιτα των βραστών αυγών έχει αποτελέσματα.

Δες τι πρέπει να τρως κάθε μέρα από Δευτέρα μέχρι Κυριακή.

Δευτέρα

Πρωινό: δύο βραστά αυγά και ένα πορτοκάλι ή ένα μανταρίνι

Μεσημεριανό: μια φρουτοσαλάτα και 2 φέτες ψωμί ολικής άλεσης

Βραδινό: μια μερίδα κοτόπουλο ψητό ή βραστό και σαλάτα με μια κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο

Τρίτη

Πρωινό: δύο βραστά αυγά και ένα πορτοκάλι ή ένα μανταρίνι

Μεσημεριανό: μια μερίδα ψητό ή βραστό κοτόπουλο ή γαλοπούλα και σαλάτα

Βραδινό: δύο βραστά αυγά, μια σαλάτα και ένα πορτοκάλι

Τετάρτη

Πρωινό: δύο βραστά αυγά και ένα πορτοκάλι ή ένα μανταρίνι

Μεσημεριανό: λίγο τυρί χαμηλών λιπαρών, μια ντομάτα και μια φέτα ψωμί ολικής άλεσης

Βραδινό: μια μερίδα κοτόπουλο ή γαλοπούλα και μια σαλάτα με μια κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο

Πέμπτη

Πρωινό: δύο βραστά αυγά και ένα πορτοκάλι ή ένα μανταρίνι

Μεσημεριανό: μια φρουτοσαλάτα

Βραδινό: μια μερίδα βραστό κοτόπουλο και σαλάτα

Παρασκευή

Πρωινό: δύο βραστά αυγά και ένα πορτοκάλι ή ένα μανταρίνι

Μεσημεριανό: δύο αυγά και μια σαλάτα με μια κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο

Βραδινό: μια μερίδα ψάρι ή δύο καλαμάκια κοτόπουλο και μια σαλάτα

Σάββατο

Πρωινό: δύο βραστά αυγά και ένα πορτοκάλι ή ένα μανταρίνι

Μεσημεριανό: μια φρουτοσαλάτα

Βραδινό: μια μερίδα βραστό κοτόπουλο ή γαλοπούλα και μια σαλάτα με μια κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο

Κυριακή

Πρωινό: δύο βραστά αυγά και ένα πορτοκάλι ή ένα μανταρίνι

Μεσημεριανό: μια μερίδα κοτόπουλο, βραστά λαχανικά και μια ντοματοσαλάτα

Βραδινό: βραστά λαχανικά

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
ΔΙΑΤΡΟΦΗ Σωστή διατροφή

Η διάσημη ηθοποιός Vanessa Hudgens κάνει αυτή τη διατροφή και νιώθει πολύ πιο υγιής!

Αυτό που είναι ακόμα πιο ενδιαφέρον είναι πως δεν κάνει τη συγκεκριμένη διατροφή για να χάσει βάρος! Απλά για...
Διαβάστε Περισσότερα