Tips για το πρωτοχρονιάτικο ρεβεγιόν που πρέπει να ακολουθήσεις για να μείνεις fit

By

Η μόνη ευχή που κάνει κάποιος πλέον λίγο πριν αποχαιρετήσει το έτος, είναι να έχει υγεία την επόμενη χρονιά. Αυτό βέβαια είναι και το σημαντικότερο ανεκτίμητο αγαθό. Εσύ έχεις προετοιμαστεί για τη βραδιά του πρωτοχρονιάτικου ρεβεγιόν;

Εγώ να σου πω την αλήθεια, δεν είμαι και τόσο προετοιμασμένη αν και με φίλους και φίλες που μιλάω στο τηλέφωνο μου λένε τα tips που θα ακολουθήσουν ώστε να μείνουν fit αυτές τις γιορτινές μέρες και να έχουν καλή σωματική υγεία. Μεταξύ γέμισης και γαλοπούλας, μπορείς κι εσύ να βρεις τον εαυτό σου και να ακολουθήσεις τις συμβουλές μου ώστε να υποδεχτείς το 2016 με υγεία κι ευτυχία δίπλα σε αγαπημένους σου ανθρώπους.

Αν είσαι καλεσμένη σε σπίτι, καλό είναι να προτιμήσεις σαλάτα που να μην έχει μαγιονέζα και dressing. Συνήθως οι γιορτινές σαλάτες έχουν ρόδι που είναι σούπερ food.

giortinessalates

Αρνάκι, χοιρινό ή γαλοπούλα/κοτόπουλο; Δεν ξέρεις τι να επιλέξεις. Λογικό. Καλό είναι να γεμίσεις το πιάτο με ένα κρεατικό ή πουλερικό το οποίο δε θα ξεπεράσει τις 8 μπουκιές, ώστε να έχεις το περιθώριο να πιεις ένα ποτηράκι παραπάνω και να γευτείς τα γλυκά. Το λάθος που γινεται αυτές τις μέρες και αρκετοί άνθρωποι νιώθουν δυσφορία, είναι επειδή παραγεμίζουν το πιάτο τους.

xoirino

Μην το παρακάνεις με τα γλυκά. Ένα μελομακάρονο και μία μπουκίτσα κουραμπιέ, θα σου εξασφαλίσει ωραία γεύση και λίγες θερμίδες.

kourampie

Το σημαντικό είναι να φας, να διασκεδάσεις με τα αγαπημένα σου πρόσωπα, αλλά να προσέξεις την υπερκατανάλωση, διότι δεν κάνει καλό. Όχι μόνο επειδή θα πάρεις κιλά, αλλά επειδή επιβαρύνεται η υγεία σου. Μία ματιά να ρίξεις κάθε χρόνο στα περιστατικά που πηγαίνουν στο νοσοκομείο αυτές τις μέρες θα καταλάβεις. Τα λιπαρά φαγητά σε συνδυασμό με το αλκοόλ και τα γλυκά, μπορούν να γίνουν θανατηφόρος συνδυασμός. Γι’ αυτό πρόσεξε!

Καλή Πρωτοχρονιά με υγεία!

You may also like

Hot News