Το Μενου της εβδομάδας (09/03-15/03): Τι να φας από Δευτέρα έως Κυριακή!

By

Για να μην αγχώνεσαι για το τι θα μαγειρέψεις κάθε μέρα, σου έχω παρακάτω ένα υγιεινο, θρεπτικο μενού για όλες τις ημέρες της εβδομάδας από 9 Μαρτίου έως 15 Μαρτίου.

Δευτέρα: Μανιτάρια στρογκανόφ

Υλικά για 2 άτομα: 400 γρ. μανιτάρια της επιλογής σου, 1 κρεμμύδι ψιλοκομμένο, 1 κ.σ. ελαιόλαδο, 2 σκελίδες σκόρδο λιωμένες, λίγο μαϊντανό, 1 κ.σ. κάπαρη, 1/4 κ.γ. καπνιστή πάπρικα, 90 γρ. κρέμα γάλακτος, αλάτι και μαύρο πιπέρι, ρύζι για το σερβίρισμα

Εκτέλεση: Βάλε ένα μεγάλο τηγάνι στο μάτι. Ρίξε μέσα τα μανιτάρια και το κρεμμύδι και σόταρε για περίπου 5 λεπτά. Ρίξε μέσα το ελαιόλαδο και πρόσθεσε το σκόρδο, τον μαϊντανό και την κάπαρη. Μαγείρεψε για ακόμα 3 λεπτά.

Βγάλε από το μάτι και πρόσθεσε 1/4 κ.γ. πάπρικα και την κρέμα γάλακτος. Πρόσθεσε και λίγο νερό και αλατοπιπέρωσε. Χώρισε σε 2 πιάτα και σέρβιρε με το ρύζι σου.

Tρίτη: Σαλάτα της επίπεδης κοιλιάς

Υλικά για τη σαλάτα: 2 φλ. μαρούλι, 1/3 αγγουριού κομμένο σε κυβάκια, 1/4 φλ. φρέσκο ανανά ψιλοκομμένο, 1/4 φλ. φρέσκα blueberries, 1/4 φλ. αβοκάντο κομμένο σε κυβάκια, 1 κ.σ. ψιλοκομμένο αμύγδαλο για το dressing: 1 κ.σ. ελαιόλαδο, 1 κ.σ. χυμό λεμονιού, 1/2 κ.σ. maple syrup, 1/4 κ.γ. chia seeds

Εκτέλεση: Ανακάτεψε το dressing σε ένα μπολάκι. Ανακάτεψε και όλα τα υπόλοιπα υλικά σε ένα μεγαλύτερο μπολ και ρίξε το dressing μέσα στη σαλάτα.

Τετάρτη: Γεμιστά με κινόα και καστανό ρύζι 

Υλικά: 4 μεγάλες ντομάτες, 4 πιπεριές, 1 κρεμμύδι, 3-4 πατάτες (Μου αρέσει να συνδυάζω γλυκοπατάτες με κανονικές), 1/2 κούπα ρύζι, 1/2 κούπα κινόα (χρησημοποίησα τρίχρωμη γι αυτή τη συνταγή), μια χούφτα μαϊντανό και άνηθο, 1/2 κούπα σταφίδες, 1/4 κούπας κουκουνάρι, 1 κουταλάκι του γλυκού κύμινο, 1/2 κουταλάκι του γλυκού κανέλα, μια χούφτα φρυγανιά, αλάτι, πιπέρι και ελαιόλαδο

Eκτέλεση: Ξεκινάμε βράζοντας το ρύζι και τη κινόα. Σαν γενικό κανόνα χρησιμοποιώ 3 φλιτζάνια νερό για ένα φλιτζάνι κινόα ή ρύζι, και συνήθως προσθέτω μερικές φέτες λεμονιού όταν βράζει για επιπλέον γεύση.

Όσο αυτά βράζουν, κόβεις την κορυφή της ντομάτας και χρησιμοποιείς ένα κουτάλι για να αδειάσεις το εσωτερικό – βεβαιώσου ότι αφήνεις ένα παχύ στρώμα της φλούδας αλλιώς θα ανοίξει στο γέμισμα. Κρατάς το εσωτερικό της ντομάτας για να το χρησημοποιήσεις αργότερα. Κόβεις την κορυφή της πιπεριάς και αδειάζεις τους σπόρους. Κόβεις το κρεμμύδι σε μικρούς κύβους και σοτάρεις σε χαμηλή θερμοκρασία με το ελαιόλαδο.

Μόλις η κινόα και το ρύζι έχουν σχεδόν απορροφήσει το νερό τους, τα προσθέτεις στο τηγάνι μαζί με τα κρεμμύδια, το κουκουνάρι και τις σταφίδες. Προσθέτεις 3/4 του φρέσκου πουρέ από τις ντομάτες που έχεις αδειάσει (ή συμπληρώνεις με έτρα πάστα ντομάτας για επιπλέον γεύση και χρώμα) και μαγειρεύεις για μερικά λεπτά ακόμα, προσθέτοντας τον ψιλοκομμένο μαϊντανό, τον άνηθο και τα καρυκεύματα. Γεμίζεις τις ντομάτες και τις πιπεριές με τη γέμιση και κλείνεις με το καπάκι τους. Τοποθετείς στο ταψί μαζί με τις πατάτες και πασπαλίζεις με τηε φρυγανιά, το ελαιόλαδο και το υπόλοιπο πολτό ντομάτας. Μαγειρεύεις για περίπου 1,5 ώρες σε 150C.

Πέμπτη: Μανιτάρια με ρύζι κουνουπιδιού 

Υλικά: 2 κ.σ. ελαιόλαδο, 1 κλωνάρι σέλινο ψιλοκομμένο, 1/2 φλ. κρεμμύδι ψιλοκομμένο, 1 μεγάλη σκελίδα σκόρδο λιωμένη, 3 φλ. μανιτάρια ψιλοκομμένα, 400 γρ. ρύζι κουνουπιδιού (απλά βάζεις το κουνουπίδι στο μπλέντερ και το χτυπάς), 1/3 φλ. ζωμό λαχανικών, 2 φλ. σπανάκι, αλάτι και πιπέρι, 1 κ.σ. φρέσκο μαϊντανό ψιλοκομμένο

Εκτέλεση: Ξεκίνα χτυπώντας τα μπουκετάκια κουνουπιδιού στο μπλέντερ για 25-30 δευτερόλεπτα. Βάλ’τα στην άκρη. Σε ένα μεγάλο τηγάνι βάλε ελαιόλαδο σε μέτρια φωτιά. Πρόσθεσε τα κρεμμύδια και το σέλινο και μαγείρεψε για 5 λεπτά. Ρίξε και το σκόρδο και μαγείρεψε για άλλα 30 δεύτερα. Πρόσθεσε και τα μανιτάρια και σώταρε.

Πρόσθεσε και το ρύζι κουνουπιδιού και το ζωμό λαχανικών. Μαγείρεψε μέχρι να μαλακώσουν όλα. Πρόσθεσε το σπανάκι και μαγείρεψε για 2 λεπτά. Αλατοπιπέρωσε για τη γεύση. Γάρνιρε με ψιλοκομμένο φρέσκο μαϊντανό και σέρβιρε. Θα ξετρελαθείς!

Παρασκευή: Πίτσα χωρίς αλεύρι 

Υλικά: για τη ζύμη: 4 αυγά, 170 γρ. τριμμένο τυρί (μοτσαρέλα ή προβολόνε) για το topping: 3 κ.σ. πάστα ντομάτας, 1 κ.γ. ρίγανη, 140 γρ. τριμμένο τυρί, 42 γρ. πεπερόνι, ελιές για το σερβίρισμα: 140 γρ. πράσινα λαχανικά, 4 κ.σ. ελαιόλαδο, αλάτι και πιπέρι

Εκτέλεση: Ξεκίνα προθερμαίνοντας τον φούρνο στους 200 βαθμούς. Φτιάξε τη ζύμη ως εξής: Σπάσε τα αυγά σε ένα μέτριο μπολ και προσθεσε και το τριμμένο τυρί. Ανακάτεψε καλά. Σε ένα ταψί άπλωσε το μείγμα σου. Ψήσε στον φούρνο για 15 λεπτά. Βγάλ’την έξω και άσ’την να κρυώσει για 1-2 λεπτά.

Ανέβασε την θερμοκρασία του φούρνου στους 225 βαθμούς. Βάλε πάνω στην ζύμη σου την πάστα ντομάτας και τη ρίγανη. Πασπάλισε με το τυρί και βάλε από πάνω το πεπερόνι και τις ελιές. Ψήσε για 5-10 λεπτά ή μέχρι η πίτσα σου να δείχνει έτοιμη. Σέρβιρε με μια φρέσκα σαλάτα στο πλάι.

Σάββατο: Μανιταρόσουπα

Υλικά: 1 μεγάλο κρεμμύδι ψιλοκομμένο, 2 πακέτα από δύο είδη μανιταριών, θυμάρι, 1 φλ. ζωμό λαχανικών, 1 κ.σ. καλαμποκάλευρο, 1 φλ. γάλα από αμύγδαλο, 1 φύλλο δάφνης, 1/2 κ.γ. αλάτι, πιπέρι

Εκτέλεση: Σε ένα μεγάλο τηγάνι σε μέτρια φωτιά ρίξε τα κρεμμύδια. Άφησέ τα να “ιδρώσουν” μέχρι να κόψεις τα μανιτάρια για 5-7 λεπτά. Βγάλ’τα από το τηγάνι και πρόσθεσε μέσα τα μανιτάρια. Άφησέ τα να μαγειρευτούν για 5 λεπτά. Ρίξε μέσα και τα κρεμμύδια και ανακάτεψε. Πρόσθεσε το θυμάρι και άφησε να μαγειρευτούν όλα τα υλικά για 10 λεπτά.

Ρίξε μέσα και το φύλλο δάφνης και το αλάτι. Ανακάτεψε 1 κ.σ. αλεύρι μέσα στο ζωμό λαχανικών. Πρόσθεσε το μείγμα στα μανιτάρια και ανακάτεψε. Πρόσθεσε και το γάλα αμυγδάλου. Μαγείρεψε για 15 λεπτά ανακατεύοντας που και που. Δοκίμασε και πρόσθεσε αλάτι και πιπέρι αν χρειάζεται. Αυτή η σούπα είναι τέλεια και την επόμενη μέρα. Απόλαυσέ την σκέτη ή ρίχνοντας από πάνω λίγη τριμμένη παρμεζάνα.

Κυριακή: Burger χωρίς ψωμί 

Υλικά: μισό κιλό κιμά μοσχαρίσιο, 1/2 κ.γ. αλάτι, 1/4 κ.γ. πιπέρι, 1/2 φλ. τυρί τσένταρ τριμμένο, 4 φύλλα μαρουλιού, 2 ντομάτες κομμένες σε φέτες, 1/2 κρεμμύδι σε φέτες, 6 πίκλες για τη σως θα χρειαστείς:, 1/2 φλ. μαγιονέζα light, 1 κ.σ. μπάρμπεκιου σως, 1/2 κ.γ. σκόρδο σε σκόνη, 1/2 κ.γ. πάπρικα

Εκτέλεση: Ανακάτεψε όλα τα υλικά της σως σε ένα μπολάκι και άφησέ το στην άκρη. Βάλε τα μπιφτέκια σου στο γκριλ και ψησ’τα για 5-6 λεπτά από την κάθε μεριά. Βγάλε τα μπιφτέκια από το γκριλ και βάλε πάνω σε άθε μπιφτέκι από μια φέτα τυρί τσένταρ.

Άπλωσε ένα φύλλο μαρουλιού σε ένα πιάτο και βάλε πάνω του μια πίκλα και δύο φέτες ντομάτα. Πρόσθεσε το μπιφτέκι με το τσένταρ και από πάνω κρεμμύδι. Άπλωσε και την σως και το burger σου είναι πανέτοιμο. Κάνε το ίδιο με τα υπόλοιπα 3 burger σου.

You may also like

Follow @keepupgr

This error message is only visible to WordPress admins

Error: The account for needs to be reconnected.
Due to recent Instagram platform changes this Instagram account needs to be reconnected in order to continue updating. Reconnect on plugin Settings page

Hot News