Το Μενου της εβδομάδας (18-24/11): Τι να φας για βραδινό από Δευτέρα έως Κυριακή!

By

Για να μην αγχώνεσαι για το τι θα μαγειρέψεις κάθε μέρα, σου έχω παρακάτω ένα υγιεινο, θρεπτικο μενού για όλες τις ημέρες της εβδομάδας από 18-24 Νοεμβρίου.

Δευτέρα: Σάντουιτς λαχανικών (Είμαι σίγουρη ότι θα τις έκανες τις ατασθαλίες σου το Σαββατοκύριακο. Γι’αυτό και σου προτείνω κάτι ελαφρύ για Δευτέρα για να σε επαναφέρει στην τάξη).

Υλικά: 2 φέτες ψωμί του τοστ ολικής άλεσης (μπορείς να το φτιάξεις και με κυπριακή πίτα), 1/4 αβοκάντο, 1/2 κ.γ. σουσάμι, 2-3 κ.σ. χούμους, λίγο μαϊντανό, 1/8 φλ. καρότο τριμμένο, 1/8 φλ. τριμμένο παντζάρι, 4-5 φύλλα σπανάκι, 4 ροδέλες αγγούρι, αλάτι και πιπέρι
Εκτέλεση: Άπλωσε πάνω στο ψωμί σου χούμους και από πάνω βάλε όλα τα υλικά. Καπάκωσε το τοστ με το υπόλοιπο ψωμί και είναι έτοιμο.

Τρίτη: Σολωμό με κρούστα πέστο

Τετάρτη: Γεμιστό στήθος κοτόπουλου με σπανάκι

Υλικά: 3 στήθη κοτόπουλου, 200 γρ. σπανάκι, 1/2 φλ. φέτα τριμμένη, 3/4 φλ. τυρί κρέμα, 1 σκελίδα σκόρδο λιωμένη, 1/4 κ.γ. αλάτι, 1/8 κ.γ. πιπέρι, 1 κ.σ. ελαιόλαδο
Eκτέλεση:
Προθέρμανε τον φούρνο στους 200 βαθμούς. Ανακάτεψε σε ένα μπολ το σπανάκι, τη φέτα, το τυρί κρέμα, το σκόρδο και λίγο αλάτι. Κόψε τα στήθη στη μέση και άπλωσε λίγο από το μείγμα σπανακιού. Ψήσε στον φούρνο μέχρι να γίνει εντελώς το κοτόπουλο.

Πέμπτη: Γλυκοπατάτες γεμιστές

Υλικά: 1μιση κιλό γλυκοπατάτες κομμένες στη μέση, 1/4 φλ. νερό, 2 κ.σ. ελαιόλαδο, 1 μέτριο κρεμμύδι ψιλοκομμένο, 4 σκελίδες σκόρδο λιωμένες, 280 γρ. μανιτάρια ψιλοκομμένα, 2 φλ. ντομάτες ψιλοκομμένες, 1/2 κ.γ. μαύρο πιπέρι, 1/4 κ.γ. κόκκινο πιπέρι, 1/4 κ.γ. αλάτι, 1/4 φλ. τριμμένη παρμεζάνα, 1 φλ. μοτσαρέλα, 1/2 φλ. ρικότα

Εκτέλεση: Προθέρμανε τον φούρνο στους 200 βαθμούς.
Ψήσε τις γλυκοπατάτες στον φούρνο για 40-50 λεπτά στους 180 βαθμούς.
Στο μεταξύ ζέστανε ελαιόλαδο σε ένα τηγάνι. Πρόσθεσε το σκόρδο και το κρεμμύδι. Άφησε για 3-4 λεπτά.
Πρόσθεσε τα μανιτάρια και μαγείρεψε για ακόμα 5 λεπτά. Πρόσθεσε την ντομάτα, το 1/4 μαύρο πιπέρι, το 1/8 κόκκινο πιπέρι και 1/8 αλάτι. Μαγείρεψε για ακόμα 1-2 λεπτά. Βγάλε από το μάτι.
Σε ένα μεγάλο μπολ ανακάτεψε την παρμεζάνα, τα υπόλοιπα πιπέρια και το αλάτι και την ψίχα από τις γλυκοπατάτες. Βάλε μέσα σε κάθε γλυκοπατάτα λίγο από το μείγμα. Βάλε από πάνω το μείγμα της ντομάτας και από πάνω μοτσαρέλα. Βάλε και ρικότα και ψήσε στον φούρνο για 15 λεπτά.

Παρασκευή: Τορτίγια με ομελέτα

Υλικά για 4 μερίδες: 250 γρ. ντοματίνια κομμένα στη μέση, 1 πράσινη πιπεριά ψιλοκομμένη, 1/2 κρεμμύδι ψιλοκομμένο, 2 κ.σ. χυμό λάιμ, αλάτι, 6 αυγά, 1 κ.σ. ελαιόλαδο, 1 φλ. τυρί τσένταρ, 4 μεγάλες τορτίγιες

Εκτέλεση: Ζέστανε λίγο ελαιόλαδο σε ένα αντικολλητικό τηγάνι και ρίξε μέσα τα ντοματίνια, την πιπεριά και το κρεμμύδι. Ανακάτεψε για λίγο και βγαλ’τα. Βαλ’τα στο μούλτι. Χτύπα τα μαζί με το λάιμ και το 1/4 κ.γ. αλάτι.
Σε ένα μπολ χτύπα τα αυγά μαζί με 1 κ.σ. νερό και 1/4 κ.γ. αλάτι. Σε ένα τηγάνι ζέστανε λίγο ελαιόλαδο και ρίξε τα αυγά σου. Ρίξε μέσα και 1/2 φλ. τυρί.
Σε κάθε τορτίγια βάλε από λίγη ομελέτα, λίγο τυρί και 2 κ.σ. από την σάλτσα σου. Σέρβιρε.

Σάββατο: Γεμιστό λάχανο

Υλικά: 2 κ.σ. ελαιόλαδο, 1/2 κρεμμύδι ψιλοκομμένο, 3 σκελίδες σκόρδο λιωμένες, 2 κ.σ. πάστα ντομάτας, 1 κονσέρβα ντομάτας, 2 κ.σ. βαλσάμικο, 1 κ.σ. καστανή ζάχαρη, 2 κ.γ. ρίγανη, αλάτι, μαύρο πιπέρι, 15 φύλλα λάχανου, μισό κιλό κιμά μοσχαρίσιο, 1/4 φλ. λευκό ρύζι, 1/4 φλ. τριμμένη φρυγανιά, 1/2 κρεμμύδι ψιλοκομμένο, 2 κ.σ. μαϊντανό, αλάτι και πιπέρι

Εκτέλεση: Για να φτιάξεις την σάλτσα ξεκίνα προθερμαίνοντας τον φούρνο στους 200 βαθμούς. Σε ένα μεγάλο κατσαρολάκι ρίξε το ελαιόλαδο και ζέστανέ το σε μέτρια θερμοκρασία. Πρόσθεσε το 1/2 κρεμμύδι και μαγείρεψε για 5 λεπτά. Ρίξε μέσα την πάστα ντομάτας και το σκόρδο και μαγείρεψε για ακόμα 1 λεπτό. Πρόσθεσε την κονσέρβα ντομάτας, το ξύδι, τη ζάχαρη και την ρίγανη. Χαμήλωσε τη θερμοκρασία και βράσε για 20 λεπτά. Πρόσθεσε αλάτι και πιπέρι.

Για να φτιάξεις τα ρολάκια ρίξε σε νερό που βράζει τα φύλλα λάχανου για ένα λεπτό. Βγάλ’τα στην άκρη. Σε ένα μεγάλο μπολ ανακάτεψε τον κιμά, 1 φλ. από τη σάλτσα σου, το ρύζι, τη φρυγανιά, το κρεμμύδι και τον μαϊντανό. Πρόσθεσε αλάτι και πιπέρι. Άπλωσε μια λεπτή στρώση από την σάλτσα στο ταψί. Βάλε μέσα σε κάθε φύλλο λάχανου 1/3 φλ. από το μείγμα του κιμά και τύλιξέ το. Βάλε τα ρολακια σου στο ταψί και ρίξε από πάνω την υπόλοιπη σάλτσα. Ψήσε για 1 ώρα και 15 λεπτά. Σέρβιρε με μαϊντανό από πάνω.

Κυριακή: Γαρίδες με καρύδια και μέλι

Υλικά για 4 άτομα: 1 φλ. νερό, 1 φλ. ζάχαρη, 1 φλ. καρύδια, μισό κιλό γαρίδες καθαρισμένες, αλάτι, μαύρο πιπέρι, 2 μεγάλα αυγά χτυπημένα, 1 φλ. άμυλο καλαμποκιού, ελαιόλαδο, 1/4 φλ. μαγιονέζα light 3 κ.σ. μέλι, 2 κ.σ. κρέμα γάλακτος, ρύζι για το σερβίρισμα

Εκτέλεση: Σε ένα μικρό τηγανάκι σε μέτρια θερμοκρασία ανακάτεψε το νερό με τη ζάχαρη και βράσε. Ρίξε μέσα τα καρύδια και βράσε για 2 λεπτά. Αφαίρεσε τα καρύδια με μια τρυπητή κουτάλα.
Αλατοπιπέρωσε τις γαρίδες. Βάλε το αυγό σε ένα μπολ και το άμυλο καλαμποκιού σε ένα άλλο. Βούτα τις γαρίδες στο ένα και στο άλλο μπολ. Σε ένα μεγάλο τηγάνι ζέστανε ελαιόλαδο σε μέτρια θερμοκρασία. Ρίξε μέσα τις γαρίδες για 3-4 λεπτά. Βγαλ’τες σε ένα πιάτο.
Σε ένα μέτριο μπολ ανακάτεψε την μαγιονέζα, το μέλι και την ρέμα γάλακτος. Ρίξε τις γαρίδες μέσα και σέρβιρε με ρύζι αλλά και τα καρύδια.

You may also like

Follow @keepupgr


This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.

Hot News

ΔΙΑΤΡΟΦΗ Σωστή διατροφή

Το Μενου της εβδομάδας (25/11-1/12): Τι να φας για βραδινό από Δευτέρα έως Κυριακή!

Για να μην αγχώνεσαι για το τι θα μαγειρέψεις κάθε μέρα, σου έχω παρακάτω ένα υγιεινο, θρεπτικο μενού για...
Διαβάστε Περισσότερα