Το Μενου της εβδομάδας (29/06-05/07): Τι να φας από Δευτέρα έως Κυριακή!

By

Για να μην αγχώνεσαι για το τι θα μαγειρέψεις κάθε μέρα, σου έχω παρακάτω ένα υγιεινο, θρεπτικο μενού για όλες τις ημέρες της εβδομάδας από 29 Ιουνίου έως 5 Ιουλίου.

Δευτέρα: Μπιφτέκια σολομού

Υλικά για 5 άτομα: 450 γρ. σολομός φρέσκος, 1 αυγό, 1 ασπράδι αυγού, ½ κούπα αλεύρι για όλες τις χρήσεις, ½ κούπα ψιλοκομμένο κολοκύθι, αλάτι, ¼ κούπας φρεσκος ψιλοκομμένος μαϊντανός, Φρέσκο τριμμένο μαύρο πιπέρι

Εκτέλεση: Σε ένα μπωλ αναμείξτε το σολομό, το αυγό, το σπαράδι αυγού, το αλεύρι, το κολοκύθι, το μαιντανό, το αλάτι και το πιπέρι. Eφόδον έχεις τη ζύμη σου έτοιμη, στη συνέχεια πλάσε τα μπιφτέκια! Τώρα το μόνο που μένει είναι να τα βάλεις  σε ένα αντικολλητικό σκεύος με λίγο ελαιόλαδο ή στο φούρνο σε λαδόκολλα και να τα ψήσεις σε υψηλή θερμοκρασία. Με το που πάρουν χρυσό χρώμα, είναι έτοιμα.

Τρίτη: Αρακάς στη χύτρα 

Υλικά για 4 άτομα: 4 κ.σ. ανάλατο βούτυρο, 3 σκελίδες σκόρδο ψιλοκομμένες, αλάτι, 1 και 1/2 φλ. αρακά, 170 γρ. μαρούλι κομμένο σε μεγάλα κομμάτια, πιπέρι

Εκτέλεση: Ξεκίνα ζεσταίνοντας σε ένα τηγάνι σε μέτρια φωτιά το βούτυρο. Πρόσθεσε το σκόρδο και λίγο αλάτι και ανακάτεψε για περίπου 3 λεπτά. Μετέφερε το σκόρδο στη χύτρα και πρόσθεσε τον αρακά. Μαγείρεψε για 4 λεπτά και πρόσθεσε νερό ίσα που να σκεπάζεται.

Κλείσε τη χύτρα και άφησέ τον αρακά να βράσει για 7 λεπτά. Άνοιξε τη χύτρα και πρόσθεσε αλάτι και πιπέρι. Ρίξε μέσα και το μαρούλι και βγάλε από τη φωτιά. Ανακάτεψε για 1 λεπτό και το φαγητό σου είναι πανέτοιμο.

Τετάρτη: Σάντουιτς με μανιτάρια και μοτσαρέλα

Υλικά: 1/2 κ.γ. ρίγανη, 4 μεγάλα μανιτάρια portobello, 100 γρ. μοτσαρέλα, 1/4 φλ. τριμμένη παρμεζάνα, 1/2 φλ. σάλτσα ντομάτας, μαϊντανό

Εκτέλεση: Ξεκίνα προθερμαίνοντας τον φούρνο στους 200 βαθμούς. Σε ένα μικρό μπολ ανακάτεψε τη ρίγανη, με το ελαιόλαδο. Άσε στην άκρη. Βάλε τα μανιτάρια σε ένα κομμάτι αντικολλητικό χαρτί. Άλειψέ τα με μια κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο και πρόσθεσε αλάτι και πιπέρι. Βάλε στον φούρνο για 6-8 λεπτά. Μετέφερε τα μανιτάρια σε μια επιφάνεια κοπής και κόψε σε λωρίδες.

Χώρισε τα μανιτάρια στα 4. Άπλωσε τη σάλτσα στο ψωμί, τα μανιτάρια από πάνω και λίγη μοτσαρέλα και παρμεζάνα από πάνω. Από πάνω ρίξε το μείγμα της λαδορίγανης. Βάλε στον φούρνο μέχρι να λιώσει το τυρί. Σέρβιρε.

Πέμπτη: Σούπα σέλερι με μήλα

Υλικά για 6 άτομα: 1 μεγάλο σέλερι χοντροκομμένο (με λίγα φύλλα), 1 μέτριο κρεμμύδι ψιλοκομμένο, 2 κούπες γάλα αμυγδάλου χωρίς ζάχαρη, 3 κούπες ζωμός λαχανικών, 2 μήλα ξεφλουδισμένα κομμένα μικρά τεμμάχια, 10 μεγάλα φύλλα δυόσμου, αλάτι & πιπέρι

Εκτέλεση: Σε μία κατσαρόλα με αντικολλητική επιφάνεια σοτάρουμε το κρεμμύδι και το σέλερι με το ελαιόλαδο για 5-10 λεπτά μέχρι να μαλακώσουν και να γυαλίσουν. Ρίχνουμε το κύμινο, τον κουρκουμά, την κανέλα και πιπέρι. Προσθέτουμε το ζωμό λαχανικών και μόλις πάρει μία βράση χαμηλώνουμε τη φωτιά και αφήνουμε για 20 λεπτά, ανακατεύοντας ενδιάμεσα. Καθαρίζουμε τα μήλα, τα κόβουμε σε κομμάτια, τα προσθέτουμε μαζί με το βασιλικό και αφήνουμε για άλλα 10 λεπτά. Προσθέτουμε σταδιακά το γά λα αμυγδάλου πολτοποιώντας με ραβδομίξερ χειρός μέχρι να αποκτήσει η σούπα μας βελουτέ σύσταση. Γαρνίρουμε με φρεσκοτριμμένο πιπέρι και φύλλα δυόσμου

Παρασκευή: Noodles γλυκοπατάτας με κεφτέδες κοτόπουλου

Υλικά: για τους κεφτέδες: μισό κιλό κιμά κοτόπουλου, 1 κ.γ. σκόρδο σε σκόνη, 1/2 κ.γ. βασιλικός, 1/2 κ.γ. ρίγανη, 1 κ.σ. μαϊντανός, αλάτι και πιπέρι για τη γεύση για τη σάλτσα: ένα μέτριο κουνουπίδι σε μπουκετάκια, 1 κ.σ. ελαιόλαδο, 1 σκελίδα σκόρδο λιωμένη, 1 κ.σ. κρεμμύδι λιωμένο, 1 φλ. ζωμό κότας, 3/4 κ.σ. μαγιά, 1/4 κ.γ. μουστάρδα, 2 κ.γ. χυμό λεμονιού, αλάτι και πιπέρι για τα μακαρόνια: 1 κ.σ. ελαιόλαδο, 3 μεγάλες γλυκοπατάτες κομμένες σαν μακαρόνια με σπιραλάιζερ (μπορείς να βάλεις και κανονικά μακαρόνια ή μακαρόνια από κινόα), αλάτι και πιπέρι, 2 κ.σ. μαϊντανό για το σερβίρισμα

Εκτέλεση: Ξεκίνα προθερμαίνοντας τον φούρνο στους 200 βαθμούς. Φτιάξε τους κεφτέδες σου: ανακάτεψε όλα τα υλικά για τους κεφτέδες σε ένα μπολ. Έπειτα φτιάξε μπαλάκια. Θα σου βγουν γύρω στα 8. Βάλ’τα πάνω σε ένα κομμάτι λαδόκολας και ψησ’τα στον φούρνο για 15-18 λεπτά. Στο μεταξύ φτιάξε και τη σάλτσα σου. Βράσε σε ένα κατσαρολάκι με αλατισμένο νερό τα μπουκετάκια κουνουπιδιού. Μαγείρεψε για 5-7 λεπτά μέχρι τα κουνουπιδάκια σου να τρυπιούνται εύκολα με ένα πιρούνι. Αφαίρεσέ τα από το κατσαρολάκι.

Σε ένα τηγάνι ρίξε ελαιόλαδο και βάλ’το σε μέτρια φωτιά. Πρόσθεσε το σκόρδο και μαγείρεψε για μισό λεπτό. Πρόσθεσε το κρεμμύδι και μαγείρεψε για ακόμα 2-3 λεπτά. Μετέφερε το σκόρδο και το κρεμμύδι σε ένα μπλέντερ, πρόσθεσε το κουνουπίδι, το ζωμό κότας, τη μαγιά, τη μουστάρδα και το λεμόνι. Πρόσθεσε αλάτι και πιπέρι και χτύπα στο μπλέντερ μέχρι να αποκτήσεις μια κρεμώδη σάλτσα. Ετοίμασε τα “μακαρόνια” σου. Σε ένα μεγάλο τηγάνι ρίξε λίγο ελαιόλαδο και πρόσθεσε τα μακαρόνια γλυκοπατάτας. Πρόσθεσε αλάτι και πιπέρι και μαγείρεψε για 7 λεπτά. Μόλις γίνουν και τα μακαρόνια ρίξε από πάνω τους τη σάλτσα και τους κεφτέδες και απόλαυσε ένα σούπερ υγιεινό και πεντανόστιμο πιάτο. Πασπάλισε στο τέλος με λίγο μαϊντανό.

Σάββατο: Ομελέτα φούρνου της Gwyneth Paltrow!

Κυριακή: Κεφτέδες μελιτζάνας με πέστο

Υλικά γι 18 κεφτέδες για τους κεφτέδες: 2 κ.γ. ελαιόλαδο, 1 μέτρια μελιτζάνα κομμένη σε κυβάκια, αλάτι και πιπέρι, 1/2 φλ. μαγειρεμένα ρεβύθια (μην πετάξεις το νερό που έβρασαν), 1/4 φλ. αλεύρι, 2 σκελίδες σκόρδο ψιλοκομμένες, 1/4 φλ. μαϊντανό, 1-2 κ.γ. ξίσμα λεμονιού, λίγο λεμόνι, 1/4 φλ. νερό από τα ρεβύθια που έβρασαν, 2 φέτες ψωμί ψιλοκομμένες για την πέστο:, 1/2 φλ. ωμά αμύγδαλα, 2-3 σκελίδες σκόρδο ψιλοκομμένες, 1 κ.γ. ξίσμα λεμονιού, 3 φλ. ψιλοκομμένο σπανάκι, λίγο λεμόνι, αλάτι και πιπέρι, 1/3 φλ. ελαιόλαδο

Εκτέλεση: Ξεκίνα προθερμαίνοντας τον φούρνο στους 200 βαθμούς. Άπλωσε σε ένα ταψί ένα κομμάτι λαδόκολα και άσ’το στην άκρη. Στο μεταξύ σε ένα τηγάνι ζέστανε το ελαιόλαδο σε μέτρια φωτιά. Πρόσθεσε τα κομματάκια μελιτζάνας και μαγείρεψε μέχρι να γίνουν χρυσά για περίπου 10 λεπτά. Βάλε αλάτι και πιπέρι και άσ’τα στην άκρη.

Στο μπολ του μούλτι ρίξε τα βρασμένα ρεβύθια, το αλεύρι, το σκόρδο, τον μαϊντανό, το ξίσμα λεμονιού, το χυμό λεμονιού, το νερό από τα ρεβύθια και χτύπα τα. Πρόσθεσε τις μελιτζάνες και χτύπα και πάλι. Ρίξε μέσα και το ψωμί, αλάτι και πιπέρι και χτύπα ξανά. Θέλεις ένα όμορφο μείγμα που να μπορείς να το πλάσεις. Φτιάξε μικρά κεφτεδάκια και άπλωσέ τα πάνω στο ταψί. Ψήσε για 25-28 λεπτά. Στα μισά γύρισέ τα για να ψηθούν και από τις δύο μεριές καλά.

Στο μεταξύ φτιάξε την πέστο σου. Στο μούλτι ρίξε τα αμύγδαλα, το σκόρδο και το ξίσμα λεμονιού. Χτύπησέ τα καλά. Πρόσθεσε το σπανάκι, το λεμόνι, αλάτι και πιπέρι. Χτύπα και πάλι. Ρίξε μέσα και το ελαιόλαδο. Σέρβιρε τους ζεστούς κεφτέδες σου με την πέστο και πάθε την πλάκα της ζωής σου.

You may also like

Follow @keepupgr

This error message is only visible to WordPress admins

Error: The account for needs to be reconnected.
Due to recent Instagram platform changes this Instagram account needs to be reconnected in order to continue updating. Reconnect on plugin Settings page

Hot News

post-image
FITNESS Κάψε θερμίδες

Έχεις αναρωτηθεί ποτέ αν το απλό περπάτημα μπορεί να σε βοηθήσει να χάσεις βάρος; Μάθε τι ισχύει!

Όταν σκέφτεσαι τι είναι αυτό που θα σε βοηθήσει να χάσεις βάρος το μυαλό σου πάει κατευθείαν σε προπονήσεις...
Διαβάστε Περισσότερα