Τροφές με πολλές θερμίδες που μπορείς να φας όταν κάνεις δίαιτα

By

Υπάρχουν τροφές με πολλές θερμίδες που μπορείς να φας ακόμα κι αν κάνεις δίαιτα και προφανώς δεν αναφέρομαι σε γλυκά! Μπορείς να επιλέξεις θρεπτικές και νόστιμες τροφές που θα σε βοηθήσουν να αισθάνεσαι πληρότητα και όχι στέρηση, πράγμα σημαντικό όταν έρχεσαι καθημερινά αντιμέτωπη με τον περιορισμό των θερμίδων. Σίγουρα και σε αυτές χρειάζεται μέτρο στην κατανάλωσή τους!

Ξηροί καρποί

Οι ξηροί καρποί δίνουν ενέργεια και κάνουν καλό στην καρδιά, ειδικά τα αμύγδαλα, τα καρύδια και τα φουντούκια. Συνήθως προτείνεται μια μερίδα μιας χούφτας, γι΄αυτό χρησιμοποιείσαι  μια ζυγαριά τροφίμων. Καλό είναι να γνωρίζεις ότι ανά 30 γραμμάρια έχουν περίπου 180 θερμίδες.

Φρούτα

Τα φρούτα κάνουν καλό, αλλά όταν υπερβάλλεις, ακόμη και με κάτι τόσο υγιεινό μπορεί να πάρεις βάρος. Ένα φλιτζάνι σταφύλι, για παράδειγμα, έχει περίπου 100 θερμίδες, περισσότερες δηλαδή από αυτές που έχει ένα μέτριο μπισκότο.

Γλυκοπατάτες

Περιέχουν μεγάλη ποσότητα καροτένιων και βιταμινών που τις κάνει να ξεχωρίζουν από τις αμυλούχες τροφές. Οι γλυκοπατάτες έχουν περίπου 120 θερμίδες ανά μισό φλιτζάνι. Ο καλύτερος τρόπος για να τις φάτε είναι να τις αφήσετε να σιγοψηθούν, ώστε να μην χρειάζονται βούτυρο. Προτιμήστε καλύτερα να τις κάνετε στον φούρνο ψητές.

Αβοκάντο

Mισό αβοκάντο περιέχει 3,4 γραμμάρια φυτικών ινών, που το σώμα σου χρειάζεται για τη σωστή λειτουργία του πεπτικού συστήματος. Οι ίνες επιβραδύνουν τη διάσπαση των υδατανθράκων στο σώμα σου, βοηθώντας σε να αισθάνεσαι χορτάτη για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Είναι πλούσια πηγή σε θρεπτικά συστατικά, όπως τα καλά λιπαρά, αλλά και σε γεύση. Μισό φλιτζάνι αβοκάντο έχει περίπου 100 θερμίδες. Μπορείς να φτιάξεις μια υγιεινή δροσερή σαλάτα με αβοκάντο και πιπεριές.

Ελαιόλαδο

Το ελαιόλαδο προάγει την καλή υγεία, αφού αποτελεί ασπίδα εναντίον πολλών παθήσεων. Μπορεί να είναι λιπαρό αλλά ανήκει στα μονοακόρεστα λιπαρά, τα οποία δεν αυξάνουν τα επίπεδα χοληστερόλης. Έχει περίπου 120 θερμίδες ανά κουταλιά της σούπας, οπότε φρόντισε να μην βάζεις παραπάνω από 2 κ.σ. στο φαγητό σου. Σύμφωνα με έρευνα, το ωμό ελαιόλαδο συμβάλλει στο αδυνάτισμα, καθώς η μυρωδιά του διεγείρει το αίσθημα κορεσμού της πείνας. Μην ξεχνάς ότι για να συνεχίζεις μια δίαιτα και να μην την σταματάς, θα πρέπει να απολαμβάνεις τα γεύματα που τρώς!

 

You may also like

Follow @keepupgr

This error message is only visible to WordPress admins

Error: The account for needs to be reconnected.
Due to recent Instagram platform changes this Instagram account needs to be reconnected in order to continue updating. Reconnect on plugin Settings page

Hot News

post-image
Beauty Μυστικά Ομορφιάς

Eίσαι αρχάρια στο βάψιμο φρυδιών: Δες τα 5 βήματα που πρέπει να ακολουθήσεις για ombre βάψιμο

To να αποκτήσεις τέλεια σχηματισμένα και βαμμένα φρύδια δεν είναι εύκολη υπόθεση – ή τουλάχιστον αυτό πίστευα μέχρι πρόσφατα....
Διαβάστε Περισσότερα