3 ασκήσεις από την προπονήτρια της Dakota Johnson για να δείχνεις τέλεια γυμνή!

By

Δοκίμασε να κάνεις τις ασκήσεις για πιο σφιχτό κορμό, πιο αδύνατα πόδια και πιο σφριγηλά οπίσθια. 

dakota04

Η προπονήτρια της Dakota Johnson, Ramona Braganza, μας δίνει τις 3 ασκήσεις που έκανε η πρωταγωνίστρια της ταινίας “50 Πιο Σκοτεινές Αποχρώσεις του Γκρι” για να νιώθει άνετα και να δείχνει τέλεια γυμνή.

V Hold: Ξεκίνα σε καθιστή στάση. Ξάπλωσε ανάσκελα και σήκωνε ταυτόχρονα τα πόδια και τον κορμό σου έτσι ώστε να σχηματίζεις με το σώμα σου ένα V. Μείνε για 10 δευτερόλεπτα και ξάπλωσε. Κάνε 3 επαναλήψεις. Μην ξεχνάς να διατηρείς την πλάτη σου σε ευθεία.

dakota01

Lying Leg Raises: Ξάπλωσε στο πλάι με ίσια πόδια και πλάτη. Βάλε το χέρι σου κάτω από το κεφάλι σου. Σήκωσε το πάνω σου πόδι και χωρίς να κουνάς τους γοφούς σου άρχισε να γράφεις την αλφαβίτα με αυτό στον αέρα. Μόλις τελειώσεις γύρνα από την άλλη να κάνεις το ίδιο και με το άλλο πόδι.

dakota02

Single-leg Press: Αυτή η άσκηση θα τονώσει τους γλουτούς και θα ψηλώσει τον κορμό σου. Ξεκίνα στα 4. Ακούμπα στους αγκώνες σου και σήκωσε το ένα σου πόδι ψηλά. Κάνε 20 ανεβοκατεβάσματα και έπειτα άλλαξε πόδι. Αν θες να γίνει πιο δύσκολη η άσκηση βάλε βαράκια στα πόδια σου.

dakota03

Πηγή: dearlife.gr

You may also like

Follow @keepupgr

This error message is only visible to WordPress admins

Error: The account for needs to be reconnected.
Due to recent Instagram platform changes this Instagram account needs to be reconnected in order to continue updating. Reconnect on plugin Settings page

Hot News

post-image
Beauty Μυστικά Ομορφιάς

Eίσαι αρχάρια στο βάψιμο φρυδιών: Δες τα 5 βήματα που πρέπει να ακολουθήσεις για ombre βάψιμο

To να αποκτήσεις τέλεια σχηματισμένα και βαμμένα φρύδια δεν είναι εύκολη υπόθεση – ή τουλάχιστον αυτό πίστευα μέχρι πρόσφατα....
Διαβάστε Περισσότερα