3 ασκήσεις μπαλέτου που μπορείς να κάνεις για δυνατά πόδια κι ας μην είσαι μπαλαρίνα!

By

Γίνε fit όπως οι μπαλαρίνες.

Οι ασκήσεις που ακολουθούν θα σε κουράσουν, θα σε κάνουν να πονέσεις αλλά θα σου χαρίσουν όμορφα, δυνατά πόδια. Οπότε δεν συμφωνείς και εσύ με το “μπρος στα κάλη τι είναι ο πόνος”;

Στο video που ακολουθεί η Daphne Lee, μπαλαρίνα του Dance Theater of Harlem, σου δείχνει 3 ασκήσεις που μπορείς να κάνεις και εσύ και υπόσχονται να σου χαρίσουν δυνατά πόδια.

1η άσκηση: Ξεκίνα από ανάσκελα με τα πόδια σου να ακουμπάνε στο έδαφος. Πίεσε τα πέλματά σου κάτω και ανασήκωσε τη λεκάνη σου. Κατέβα πάλι κάτω και ανέβα και πάλι.

2η άσκηση: Ξεκίνα από ανάσκελα με τα πόδια σου να ακουμπάνε στο έδαφος. Πίεσε το ένα σου πέλμα στο έδαφος και ανασηκώνοντας τη λεκάνη σου σήκωσε και το άλλο σου πόδι ψηλά προς τον ουρανό. Κάνε 15 πάνω-κάτω και έπειτα κάνε το ίδιο με το άλλο σου πόδι.

3η άσκηση: Ξεκίνα πάλι απο ανάσκελα. Ανασήκωσε τη λεκάνη σου από το έδαφος και με ανασηκωμένη λεκάνη τέντωσε το ένα σου πόδι και ανεβοκατέβαζέ το. Κάνε 15 επαναλήψεις και μετά κάνε το ίδιο με το άλλο σου πόδι.

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News