Οι 8 σούπερ ασκήσεις που κάνει η Jennifer Lopez για τα χέρια και την πλάτη της!

By

Έχει ένα από τα πιο γυμνασμένα κορμιά του Hollywood. Η Jennifer Lopez έχει άπειρες δουλειές και παρόλα αυτά βρίσκει τον απαταίτητο χρόνο για να κάνει και τη γυμναστική της.

Παρακάτω θα δεις τις 8 ασκήσεις που κάνει η ηθοποιός και τραγουδίστρια για να γυμνάζει τα χέρια και την πλάτη της.

Dumbbell Chest Press Η Lopez ξεκινάει πάντα με την συγκεκριμένη άσκηση η οποία θεωρείται και η πιο απλή από όλες τις υπόλοιπες που ακολουθούν.

Bicep Curl with Dumbbells

Bicep Curl with Resistance Band

Cable Chest Fly

Lat Pull with Arm Rotation 

Lat Pull with Long Bar

Back Extension

Sit-Up to Shadow Box

Για ένα ολοκληρωμένο αποτέλεσμα κάνε 12 σετ από την κάθε άσκηση 3-5 φορές συνολικά.

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
FITNESS Κάψε θερμίδες

Συχαίνεσαι τα squats; Δες τι μπορείς να κάνεις εναλλακτικά για να γυμνάσεις πόδια και οπίσθια!

Κι όμως, υπάρχουν άνθρωποι -ανάμεσά τους και εγώ- που δεν αγαπούν τα καθίσματα (squats) είτε γιατί απλά δεν τους...
Διαβάστε Περισσότερα
post-image
Aδυνάτισμα ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Σταματίνα Τσιμτσιλή: Αυτή είναι η διατροφή που ακολούθησε και εξαφάνισε τα περιττά κιλά και το λίπος!

Είναι από τις γυναίκες που δεν μπορούν να τρώνε ό,τι θέλουν. Το έχει παραδεχτεί και την συμπονώ να σου...
Διαβάστε Περισσότερα