4 ασκήσεις με λάστιχο που μπορείς να κάνεις στο σπίτι!

By

Η ομορφιά της γυμναστικής με αντίσταση είναι ότι δεν χρειάζεσαι τίποτα – μπορείς να δημιουργήσεις αντίσταση με το βάρος του σώματός σου.

Αν, όμως, θέλεις λίγη παραπάνω αντίσταση καθώς και να δυσκολέψεις τον εαυτό σου δεν έχεις παρά να γυμναστείς χρησιμοποιώντας ένα λάστιχο.

Punch it up (για να γυμνάσεις ώμους, πλάτη, χέρια και γλουτούς)

Ξεκίνα κρατώντας τη μια μεριά του λάστιχου στο χέρι σου και στερεώνοντας την άλλη στο αντίστοιχο πόδι. Με λυγισμένα πόδια κάνε ένα βήμα προς τα πίσω σηκώνοντας ταυτόχρονα και το λάστιχο ψηλά και τεντώνοντας το χέρι σου. Λύγισε τον αγκώνα και επέστρεψε στην αρχική σου θέση.

Taylor Swift: Να τι τρώει καθημερινά η τραγουδίστρια και έχει σώμα μοντέλου!

Press and rotate (για να γυμνάσεις ώμους, τρικέφαλα και γλουτούς)

Ξεκίνα με το ένα πόδι μέσα στο λάστιχο και τα χέρια σου να κρατάνε και τα δύο την άλλη άκρη του λάστιχου. Έχε το πόδι με το λάστιχο πίσω. Σήκωσέ το ελαφρώς και κάνε μια στροφή 45 μοιρών βάζοντας το πόδι σου ακριβώς πίσω σου και φέρνοντας τους αγκώνες σου προς τα πίσω και κάτω. Γύρνα στην αρχική σου θέση.

Diagonal pull (για να γυμνάσεις κοιλιακούς)

Ξεκίνα κρατώντας το λάστιχο με το ένα χέρι και στερεώνοντας την άλλη μεριά του στο αντίθετο πόδι. Λύγιζε το πόδι με σκοπό να πλησιάσεις το αντίθετο χέρι.

7 ασκήσεις για να εξαφανίσεις την κυτταρίτιδα σε 2 εβδομάδες!

Knee driver (για να γυμνάσεις τους γλουτούς)

Ξεκίνα στα τέσσερα με το ένα χέρι να κρατάει το λάστιχο και το αντίστοιχο πόδι να έχει την άλλη άκρη του λάστιχου. Τέντωνε και λύγιζε το πόδι με το λάστιχο.

Τα gif είναι από το goop.com.

 

You may also like

Hot News