5 εκπληκτικές ασκήσεις που θα λεπτύνουν και θα γυμνάσουν τα πόδια σου!

By

Είναι από τα σημεία που κάθε γυναίκα θέλει να γυμνάσει και να λεπτύνει. Μιλάω για τα πόδια και πιο συγκεκριμένα για τους μηρούς (γνωστά σε όλους μας ως μπούτια).

Με το παρακάνω πολύ απλό και γρήγορο προγραμματάκι γυμναστικής -δεν θα σου πάρει πάνω από 11 λεπτά- θα λεπτύνεις τους μηρούς σου και θα τους γυμνάσεις ταυτόχρονα.

180 hops Τα πηδηματάκια δεν τα γλιτώνεις. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να πηδάς από την μπροστινή θέση στην πίσω θέση κάνοντας σε κάθε πηδηματάκι στροφή 180 μοιρών.

Double Lunge Squat Ξεκίνα κάνοντας ένα κάθισμα (squat). Έπειτα γύρνα όπως είσαι χωρίς να μετακινήσεις τις μύτες των ποδιών σου στο πλάι και κάνε μια προβολή χαμηλώνοντας. Επέστρεψε στην αρχική σου θέση και κάνε και πάλι κάθισμα. Συνέχισε έτσι. Κάνε συνολικά 2 σετ των 15 επαναλήψεων.

Jumping Jack Crunch Ξεκίνα από όρθια στάση και κάνε πηδηματάκια ανοιγοκλείνοντας πόδια και χέρια. Κάθε φορά που θα τελειώνεις ένα πηδηματάκι θα σηκώνεις και εναλλάξ το κάθε γόνατο στο στήθος σου στρίβοντας ταυτόχρονα και το αντίθετο χέρι προς το γόνατο. Στόχος είναι να γυμνάζεις ταυτόχρονα και τους πλάγιους κοιλιακούς. Κάνε συνολικά 2 σετ των 75 επαναλήψεων.

Split Lunge Kick Ξεκίνα κάνοντας μια προβολή. Με το που θα σηκωθείς από την προβολή σήκωσε το πίσω πόδι όσο πιο πολύ μπορείς και πιάστο με το αντίθετο χέρι.

Side to Side Hops Εδώ αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να κάνεις ένα πηδηματάκι με squat μαζί, να ακουμπάς με τα χέρια το πάτωμα και να σηκώνεσαι. Με το που σηκώνεσαι απλά κάνε ένα πηδηματάκι είτε δεξιά είτε αριστερά και κάνε και πάλι κάθισμα. Κάνε συνολικά 2 σετ των 20 επαναλήψεων.

Κάνε 2 σετ από όλες τις υπόλοιπες ασκήσεις. Μείνε στην κάθε άσκηση για 50 δευτερόλεπτα.

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
FITNESS Κάψε θερμίδες

Συχαίνεσαι τα squats; Δες τι μπορείς να κάνεις εναλλακτικά για να γυμνάσεις πόδια και οπίσθια!

Κι όμως, υπάρχουν άνθρωποι -ανάμεσά τους και εγώ- που δεν αγαπούν τα καθίσματα (squats) είτε γιατί απλά δεν τους...
Διαβάστε Περισσότερα
post-image
Aδυνάτισμα ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Σταματίνα Τσιμτσιλή: Αυτή είναι η διατροφή που ακολούθησε και εξαφάνισε τα περιττά κιλά και το λίπος!

Είναι από τις γυναίκες που δεν μπορούν να τρώνε ό,τι θέλουν. Το έχει παραδεχτεί και την συμπονώ να σου...
Διαβάστε Περισσότερα