5 υπέροχα πράγματα που συμβαίνουν στο σώμα σου όταν περπατάς!

By

Μπορεί να μην σου γεμίζει το μάτι και να θεωρείς πως δεν γυμνάζεσαι περπατώντας αλλά τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά από ότι τα φαντάζεσαι και τα νομίζεις. Δες 5 πράγματα που συμβαίνουν στο σώμα σου κάθε φορά που περπατάς.

Με 1-5 λεπτά περπάτημα: Από τα πρώτα κιόλας βήματα που κάνεις απελευθερώνεται ενέργεια, η οποία παράγει χημικές ουσίες στα κύτταρά σου, που τροφοδοτούν τα πόδια για να κάνουν το βηματισμό. Ο ρυθμός της καρδιάς, που μετράται στους 70-100 παλμούς ανά λεπτό, ενισχύει τη ροή του αίματος και ζεσταίνει τους μυς. Καθώς περπατάς το σώμα σου καίει 5 θερμίδες το λεπτό. Αντίθετα όταν δεν κινείσαι καις μόνο 1 θερμίδα το λεπτό.

Με 6-10 λεπτά περπάτημα: Οι χτύποι της καρδιάς αυξάνονται από τους 100 στους 140 παλμούς και σαν αποτέλεσμα καις μέχρι 6 θερμίδες το λεπτό. Η μικρή αύξηση της αρτηριακής πίεσης αντισταθμίζεται από την απελευθέρωση χημικών ουσιών, που αυξάνουν τα αιμοφόρα αγγεία, φέρνοντας περισσότερο αίμα και οξυγόνο στους μυς.

kl_perpatima01

Με 11-20 λεπτά περπάτημα: Η θερμοκρασία του σώματός σου συνεχίζει να ανεβαίνει κι αρχίζεις να ιδρώνεις, ενώ τα αιμοφόρα αγγεία που βρίσκονται κοντά στο δέρμα διαστέλλονται και απελευθερώνουν θερμότητα. Καθώς το περπάτημά σου γίνεται όλο και πιο γρήγορο θα καις έως και 7 θερμίδες το λεπτό και θα έχεις δυσκολία στην αναπνοή. Ορμόνες, όπως η επινεφρίνη και η γλυκαγόνη, διευρύνονται και απελευθερώνουν υγρό στους μυς.

Με 21-45 λεπτά περπάτημα: Με μια αίσθηση αναζωογόνησης αρχίζεις να χαλαρώνεις, ενώ το σώμα σου αποφορτίζεται λόγω της απελευθέρωσης χημικών ουσιών, όπως οι ενδορφίνες, στον εγκέφαλό σου. Όσο περισσότερο λίπος καις, τα επίπεδα της ινσουλίνης (η οποία βοηθά στην αποθήκευση του λίπους) πέφτουν – μια καλή είδηση για όσους προσπαθούν να χάσουν βάρος ή είναι διαβητικοί.

kl_perpatima02

Με 46-60 λεπτά περπάτημα: Οι μύες σου μπορεί να παρουσιάσουν κόπωση, καθώς μειώνεται το απόθεμα των υδατανθράκων. Όσο ηρεμείς, οι χτύποι της καρδιάς μειώνονται και η αναπνοή σου επιβραδύνεται. Θα καις λιγότερες θερμίδες αλλά περισσότερες από όσες προτού ξεκινήσεις. Η καύση των θερμίδων θα παραμείνει σε υψηλά επίπεδα για περίπου 1 ώρα.

Τι λες; Σε έπεισα να ξεκινήσεις το περπάτημα;

You may also like

Follow @keepupgr

This error message is only visible to WordPress admins

Error: The account for needs to be reconnected.
Due to recent Instagram platform changes this Instagram account needs to be reconnected in order to continue updating. Reconnect on plugin Settings page

Hot News

post-image
ΔΙΑΤΡΟΦΗ Σωστή διατροφή

Αυτοί είναι οι 5 κανόνες του “γρήγορου μεταβολισμού” σύμφωνα με την διατροφολόγο της Jennifer Lopez!

Δεν είναι απαραίτητο να τρως ελάχιστα για να χάσεις βάρος. Υπάρχουν μερικές πολύ έξυπνες κινήσεις που μπορείς να κάνεις...
Διαβάστε Περισσότερα
post-image
ΔΙΑΤΡΟΦΗ Συνταγές

Η πιο εύκολη συνταγή για λαζάνια στον φούρνο χωρίς ίχνος “κακού” υδατάνθρακα!

Λατρεύω τα λαζάνια στον φούρνο με κιμά και λαχανικά αλλά τελευταία όταν ακούω λέξεις όπως “λαζάνια”, “μακαρόνια” και “λευκό...
Διαβάστε Περισσότερα