6 ασκήσεις για να αποκτήσεις κι εσύ τους θεϊκούς κοιλιακούς που είχε η Shakira στο Super Bowl!

By

Η Shakira έκανε μια ονειρεμένη εμφάνιση στον τελικό του Super Bowl που έγινε χθες το βράδυ.

Πέρα από τις χορευτικές τις κινήσεις ενθουσίασαν και οι κοιλιακοί της τους οποίους απέκτησε έπειτα από σκληρή δουλειά.

Η personal trainer της τραγουδίστριας έχει αποκαλύψει στο παρελθόν ότι το τέλειο κορμί της είναι αποτέλεσμα πολλών ειδών άσκησης. Πιο συγκεκριμένα είναι συνδυασμός χορού, αερόβιας άσκησης, ασκήσεων με βάρη αλλά και πολλών κοιλιακών.

Οι 3 ασκήσεις που θα σου χαρίσουν τους πιο sexy κοιλιακούς

Δες παρακάτω τις 6 ασκήσεις για κοιλιακούς που θα σου χαρίσουν τους κοιλιακούς της Shakira (πάντα σε συνδυασμό με υγιεινή διατροφή)!

Side bend with dumbbells Κρατώντας βαράκια στα χέρια πήγαινε μια δεξιά και μια αριστερά. Κάνε όσες επαναλήψεις μπορείς από την κάθε μεριά.

High plank Ξεκίνα μπρούμυτα από τη στάση της σανίδας. Μείνε εκεί για 30 δευτερόλεπτα. Ξεκουράσου και κάνε άλλες 2-3 επαναλήψεις.

Side plank Εδώ μιλάμε για πλαϊνή σανίδα. Μείνε στο δεξί σου χέρι για 60 δευτερόλεπτα και έπειτα άλλαξε μεριά.

Squat Φυσικά και τα καθίσματα γυμνάζουν και τους κοιλιακούς. Κάνε όσο πιο πολλά καθίσματα μπορείς.

Bicycle crunches Δεν χρειάζεται να κάνεις τους κλασικούς κοιλιακούς. Ξάπλωσε ανάσκελα και κάνε ποδήλατο μαζί με κοιλιακούς. Προσπάθησε να ακουμπάς δεξί αγκώνα με αριστερό γόνατο και αριστερό αγκώνα με δεξί γόνατο. Κάνε όσο πιο πολλές επαναλήψεις μπορείς. Εκεί που νιώθεις ότι δεν μπορείς άλλο κάνε άλλες 10 επαναλήψεις.

Lying overhead reach Ξεκίνα ανάσκελα. Κράτα βαράκια στα χέρια και ένωσε τα χέρια σου. Λύγισε τα γόνατά σου. Με λυγισμένα γόνατα φέρνε τα χέρια σου πίσω από το κεφάλι και πάλι στην αρχική σου θέση. Κάνε όσο πιο πολλές επαναλήψεις μπορείς.

You may also like

Hot News